با استناد به تحلیلگر کریپتو PlanB

بدترین سناریو ممکن برای بیتکوین در ماه جولای چیست؟

پلن بی (PlanB)تحلیگر محبوب کریپتو و کسی که دیدگاه صعودی به بیتکوین دارد، بدترین سناریوی ممکن برای بیتکوین در ماه جولای را شرح میدهد.

تصویر بدترین سناریو ممکن برای بیتکوین در ماه جولای چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تحلیلگر پرطرفدار که بعد از این که اولین نفری شد که مدل موجودی به جریان(S2F) را برای بیتکوین به کار برد طرفداران زیادی به دست آورد،می گوید S2F در مرحله “موفقیت یا شکست” قرار دارد مرحله ای که یا آن را بیشتر تایید خواهد کرد و یا در شش ماه آینده باطل خواهد کرد.

مدل S2F به طور سنتی برای کالاهایی مانند طلا و نقره به کار میرود.این مدل عملکرد یک دارایی را بر اساس این ایده پیش بینی می کند که با کمیاب تر شدن دارایی، قیمت افزایش می یابد.PlanB با استفاده از S2F سقف این دوره صعودی را در $288,000 پیشبینی کرد اما این تحلیلگر به 609,000 فالوور خود اذعان میکند که حرکت قیمتی نزولی بیتکوین در حال به چالش کشیدن این مدل است.

“قیمت پایانی ماه ژوئن 35037 دلار بود… تا اینجا مدل S2F زیر مانند ژانویه 2019 است. شش ماهه آینده برای S2F شکست یا موفقیت(Make or Break) خواهد بود(دوباره).”

به گزارش PlanB ، بدترین سناریو برای بیت کوین در این ماه قیمت پایانی 28 هزار دلار است. با این حال او که دیدگاه صعودی به بیتکوین دارد می گوید روزهای روشن تری برای رمزارز برتر جهان پیش رو است و اشاره می کند که بدترین قیمت پایانی ممکن برای بیتکوین در ماه اگوست ۴۷ هزار دلار است. او همچنین اظهار می کند که64000 دلار قله دوره صعودی بیتکوین نبود.

“داده های درون شبکه ای من(قسمت رنگی در نمودار زیر) به من میگوید این دوره صعودی هنوز تمام نشده است و 64 هزاردلار قله نبود. این مسأله در راستای مدل S2F است.همچنین اندیکاتور کف من (که براساس S2F نیست) میگوید قیمت پایانی آگوست به زیر 47000 نمیرود.”

او اضافه میکند که ممکن است در رد ایده کاهش بازده عجولانه عمل کرده باشد،یعنی این مفهوم که در هر چرخه صعودی ، بیت کوین نسبت به چرخه قبل تغییرات قیمت کمتری دارد، و به همین دلیل نسبت به چرخه قبلی با قیمت پایین تری به اوج خود می رسد.

“به نظر میرسد من در رد سناریو کاهش بازده زود تصمیم گرفتم.در حقیقت سوال کلیدی شش ماهه آینده این خواهد بود:

1) آیا 64000 دلار سقف قیمت بود و ما بین 25 هزار دلار و 50 هزاردلار نوسان خواهیم داشت؟

2)یا 64000 دلار سقف قیمتی نبود و بازار صعودی براساس مدل S2F به سمت قیمت 100000-288000 دلار ادامه خواهد داشت؟

پیشبینی من مورد دوم است.”

عملکرد بیتکوین پس از هاوینگ سالهای 2012،2016،2020

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:dailyhodl

311119

  • برچسب‌ها:
  • S2F