وعده محقق نشده وزیر به تیم ملی فوتبال

پاداش ریالی که وزیر به ملی پوشان بابت صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی به آنها قول داده بود هنوز پرداخت نشده است واین موضوع ناراحتی ملی پوشان را به همراه داشته است.
تصویر وعده محقق نشده وزیر به تیم ملی فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، فدراسیون فوتبال به سبب کمک های دریافتی از سازمان برنامه و بودجه به همه تعهدات خود در قبال کادر فنی تیم ملی و هم چنین بازیکنان عمل کرده است. پاداش های وعده داده شده به ملی پوشان و هم چنین دستمزد کادر فنی به طور کامل پرداخت شد و از سویی فدراسیون فوتبال به دلیل حسن نیت اسکوچیچ بدهی ۷۰ هزار دلاری او به باشگاه صنعت نفت آبادان را هم پرداخت کرد. دراین بین هم دکتر نوبخت و هم وزیر ورزش بعد از بازگشت تیم ملی به تهران قول پاداش صعود دادند که پاداش های در نظر گرفته شده از سوی سازمان برنامه بودجه پرداخت شد اما هنوز پاداش تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب ملی پوشان ننشسته است.

تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی آماده می شود که بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی را از سر گیرد. ۱۰ مسابقه که شروعش از شهریورماه و پایانش فروردین ماه سال آتی خواهد بود. فدراسیون فوتبال در برابر اعتراض ملی پوشان به عدم واریز پاداش وعده داده شده از سوی وزیر ورزش و جوانان خواست که سعه صدر به خرج دهند.

311042