امام جمعه ایلام خبر داد:

بیکاری نخبه‌های استان/ عقب ماندگی 10 ساله از دیگر استان‌ها

امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه‌های مخلف از جمله حوزه‌های انرژی، آب و خاک دارد، اما با این حال نتوانسته با وجود این امکانات توسعه زیادی داشته باشد.

تصویر بیکاری نخبه‌های استان/ عقب ماندگی 10 ساله از دیگر استان‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام، ظهر امروز در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور که با حضور استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، ابراز داشت: استان ایلام نسبت به استان های دیگر کشور از توسعه و پیشرفت کمتری برخوردار بوده است.

وی افزود: ایلام نسبت مناطق دیگر در کشور نزدیک به 10 سال عقب تر است و باید این عقب ماندگی در سال‌های آتی جبران شود.

امام جمعه ایلام به دلایل عقب ماندن استان ایلام نسبت به استان‌های دیگر در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی عقب ماندن استان ایلام نسبت به استان‌های دیگر این است که استاندارهای این استان در مدت های کوتاه تغییر می کنند و فرصت توسعه و سرمایه گذاری بلند مدت در استان از دست می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: استان ایلام فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه‌های مخلف از جمله حوزه‌های انرژی، آب و خاک دارد، اما با این حال نتوانسته با وجود این امکانات توسعه زیادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان مطرح ساخت: یکی از مشکلات عمده استان مسئله بیکاری است که به واسطه این مشکل، بسیاری از فرزندان این استان، که به عنوان نخبه در این استان شناخته می‌شوند، بیکار هستند.

نوروزی_استان ایلام

310797