در دوران کرونا؛

هزینه‌ اعتبارات هیات‌های ورزشی، طبق سرفصل‌های اعلامی است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سرفصل‌هایی به هیات‌های ورزشی داده شده که اعتبارات مربوطه بر مبنای آن هزینه می‌شود.

تصویر هزینه‌ اعتبارات هیات‌های ورزشی، طبق سرفصل‌های اعلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غفار امانی اظهار داشت: اعتبارات سال 1400 هیات‌های ورزشی نیز طبق سنوات گذشته در ابتدای سال جاری پرداخت شده است.

وی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات هیات‌های ورزشی در تعطیلات کرونایی خاطرنشان کرد: سرفصل‌هایی به هیات‌های ورزشی داده شده که اعتبارات مربوطه بر مبنای آن هزینه می‌شود.

امانی تاکید کرد: هیات‌های ورزشی، اعتبارات توزیع‌شده را بر مبنای سرفصل‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده، هزینه می‌کنند و نظارت کامل بر عملکرد هیات‌ها وجود دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش در دوران شیوع ویروس کرونا به طور کامل، تعطیل نشده بلکه شدت آن کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: برای مثال؛ برنامه هیات‌های ورزشی در دوران تعطیلی کرونا در فضای مجازی امتداد دارد و هیات‌ها مسابقات مجازی را برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند.

امانی خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی با انجامن برنامه‌ها در فضای مجازی، تلاش می‌کنند تا اعضای خود را به نوعی درگیر کنند تا از فضای ورزش، دور نمانند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری تا پایان دولت دوازدهم گفت: نهایت تلاش بر این است که این اتفاق بیفتد و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

منبع: موج رسا

310669