طی روزهای آتی؛

سه هزار و ۵۰۰ تن جو میان دامداران و عشایر زنجان توزیع می‌شود

مدیرعامل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان زنجان از انتقال نهاده‌های دامی وارداتی به این استان خبر داد و گفت: در این خصوص مشکل حمل و نقل وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام شده قرار است این محصولات رسوب شده در بنادر در اسرع وقت به استان وارد شود.

تصویر سه هزار و ۵۰۰ تن جو میان دامداران و عشایر زنجان توزیع می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، قاسم معینی افزود: ذخایر نهاده‌های دامی در زنجان کافی است و ما در این زمینه با مشکل قابل توجهی مواجه نیستیم.

وی همچنین به مشکلات به وجود آمده برای دامداران در اثر بروز خشکسالی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اخیرا سه هزار و ۵۰۰ تن جو برای حمایت از دامداری‌های کوچک و عشایر به استان تخصیص داده شده است که در روزهای آتی توزیع آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره داریم، گفت: چون در خردادماه امسال احتمال کمبود مرغ در استان را می‌دادیم ازاین جهت ذخیره مناسبی از مرغ منجمد را در استان تامین کرده‌ایم.

معینی ادامه داد: چنانچه کمبودی در خصوص تامین گوشت مرغ و دام در بازار احساس شود با همکاری استانداری و واحدهای زیرمجموعه تنظیم بازار این فرآورده ها را توزیع می‌کنیم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در ذخیره فرآورده‌های مورد نیاز بازار نداریم.

منبع: ایرنا

310661