جذب سرمایه گذار در شهریکه سعود

عضو منتخب شورای اسلامی بخش جرگلان از جذب سرمایه گذار برای آبادانی یکه سعود خبر داد.
تصویر جذب سرمایه گذار در شهریکه سعود

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، آخوند خال‌محمد درخشان گفت: تصمیمی برای تغییر شهردار نداریم، یکه سعود یک سال که شهر شده و حدود ۱٠ ماه است که شهردار دارد.

وی گفت: تغییر شهردار زودهنگام به ضرر شهر است و در شهردار فعلی نیز نقطه ضعفی ندیدم چون شبانه‌روز در حال فعالیت است.

عضو منتخب شورای اسلامی بخش جرگلان، تصریح کرد: پیش از این، ۴ گزینه را معرفی کردیم و موافقت نشد و شهردار فعلی گزینه پنجم بود که همین امر کارهای شهر را دو سه ماه عقب انداخت و حالا نیز اگر به فکر تغییر باشیم امور شهر چند ماه عقب می‌افتد.

وی افزود: از مرداد ماه کار شورا به صورت رسمی شروع می‌شود اما از همین الان می‌توانم بگویم که اعضا اتحاد و همفکری بسیاری بالایی بایک‌دیگر دارند.

آخوند درخشان در خصوص کارهای انجام شده در طی این یکسال، بیان کرد: فعالیت‌های در دست اقدام در حوزه عمرانی، آبادانی و زیرساختی شهر یکه سعود از جمله احداث دو پارک و بوستان، ساخت ساختمان آتش نشانی، احداث خانه فرهنگ، پیاده رو سازی، سنگ فرش کردن پیاده روها، عقب نشینی و بازگشایی خیابان ها است که تاکنون حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی افزود: همچنین برای پیشرفت و آبادانی این شهر به فکر جذب سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

این عضو منتخب شورا تأکید کرد: یکی از اولویت‌های شورای این دوره، پیگیری برای برداشتن سه نقطه حادثه خیز این شهر بوده که برای جان مردم خطرناک‌ است و همچنین آبرسانی به اهالی این شهر که مشکل آب شرب دارند؛ به عنوان مثال در محله یکه سعود پایین، یعنی کلاته محمدی ۲۰ سال اب نداشتند که تازه آبرسانی شد.

310541