درخشان: تیم ملی فوتبال نباید حریفانش را دستکم بگیرد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی توضیح داد.
تصویر درخشان: تیم ملی فوتبال نباید حریفانش را دستکم بگیرد

حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو اختصاصی با سایت خبری پرسون، درباره گروه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: از یک طرف تیم ملی فوتبال در گروه راحتی قرار گرفته است و از طرف دیگر نباید تیم ها را دست کم بگیریم.

او ادامه داد: ضمن اینکه آنچه که برای ما از همه چیز اهمیت دارد این است که بتوانیم بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم که با آمادگی بیشتری برابر این حریفان بازی کنیم. شاید در نگاه اول حریفان آسانی همگروه تیم ملی فوتبال شده باشند اما هیچ تیمی به راحتی تسلیم ما نمی‌شود به همین خاطر نباید تیمی را دست‌کم بگیریم. همچنین مسئولان باید تلاش کنند تا تیم ملی فوتبال برای آماده سازی، بازی های تدارکاتی خوبی انجام بدهد. ان شا الله بتوانیم از گروهمان با اقتدار به عنوان سرگروه بالا بیاییم و به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

درخشان گفت: اولویت اول مسئولان فوتبال باید این باشد که بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فوتبال در نظر بگیرند. با عنایت به اینکه در گروه راحت تری قرار گرفتیم باید بتوانیم به عنوان تیم سرگروه به جام جهانی صعود کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ارزیابی اش از تیم ملی کره جنوبی، حریف ایران بیان کرد: به طور طبیعی تنها کره جنوبی می‌تواند حریف سختی برای تیم ملی باشد. البته بازی برابر همه تیم ها برای ما سخت است اما با بازی های خوبی که تیم ملی در مرحله مقدماتی انجام داد و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم به طور حتم تیم برتر در گروهمان هستیم. همچنین تیم ملی فوتبال برتری خود را نسبت به حریفانش باید در زمین مسابقه ثابت کند.

او افزود: ان شا الله ما بتوانیم بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فوتبال در نظر بگیریم تا ملی پوشان آماده بازی ها شوند و در نهایت بتوانیم به صورت مستقیم به جام جهانی برویم.

درخشان درباره ارزیابی اش از تیم های ملی امارات، عراق، سوریه و لبنان حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال از لحاظ فنی و کیفی بالاتر از این تیم ها است. ما باید تدارک خوب ببینیم و حریفان را دستکم نگیریم تا ان شا الله بتوانیم با اقتدار از سد رقبا عبور کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به جام جهانی صعود کند، خاطر نشان کرد: بله، با این قرعه ای که نصیب تیم ملی فوتبال شده است به طور حتم ما می توانیم به مسابقات جام جهانی برویم. من فکر می کنم که تیم ملی کشورمان برترین تیم در گروهش است و با توانایی های زیاد شانس بالایی برای صعود به جام جهانی داریم.

310478