تبریک مسئولان و مقامات به مناسبت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای

وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و نایب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه در پیام‌های جداگانه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفتند.
تصویر تبریک مسئولان و مقامات به مناسبت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا رزم حسینی در پیام تبریک خود خطاب به محسنی اژه ‌ای آورده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری که نشان از حسن اعتماد معظم‌له به تجربه گرانبها و سابقه درخشان شما در امر قضا دارد، تبریک می‌گویم.

در ادامه این نامه آمده است: از محضر خداوند متعال تداوم توفیقات جنابعالی و همکارانتان را مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع به حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، در بخشی از پیام امیر سرتیپ حاتمی آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از تجارب ارزشمند و اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وزیر دفاع یادآور شد: بی تردید تجارب گران سنگ و تسلط حضرتعالی در ماموریت های خطیر و موضوعات مستحدثه دستگاه قضا دستمایه‌ای ارزنده برای ایجاد تحول در گام دوم انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ حاتمی ادامه داد: رجاء واثق دارم در سایه الطاف ربوبی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برای پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق عدالت و ادامه مسیر تحول بخش دوره ریاست آیت الله رییسی در دستگاه قضا، گام‌های موثر و اثرگذار، حاصل شود.

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حجت الاسلام آقاجانپور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و عنوان کرد: حسن اعتماد ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسوولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. نقش قوّه‌ قضائیه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است. قوه قضائیه ضامن صحت عمل مسئولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آنها در نظام اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: اگر ما تشنه‌ عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوه‌ قضائیه میسر است. اگر ما برای مردم و حقوق آنها ارزش درجه‌ یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوه قضائیه بتواند کار خود را با قوت، شجاعت و بصیرت انجام دهد. انتظار می‌رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات دارید، با گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسوولیت‌ها، با قاطعیت با شبکه‌های فساد وعناصر آن مبارزه تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

منبع:ایرنا

310467