نخستین اقدام دولت سیزدهم بهره‌گیری از مدیران کارآمد باشد

دبیر کل حزب سبز، نخستین اقدام دولت سیزدهم را بهره‌گیری از مدیران کارآمد با همه سلایق برای خدمت به مردم ارزیابی کرد و گفت: تورم، بیکاری، فساد و فاصله طبقاتی و اصلاح یارانه‌ها از مشکلات اولویت‌دار پیش روی این دولت است.
تصویر نخستین اقدام دولت سیزدهم  بهره‌گیری از مدیران کارآمد باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین کنعانی مقدم، ارائه برنامه برای حل مشکلات معیشتی نزد افکار عمومی را یکی از اولویت دولت سیزدهم ارزیابی کرد و گفت: سید ابراهیم رییسی براساس شعارها و وعده‌هایی که داده، برنامه‌های کوتاه مدت و درازمدتی را در هیات دولت به تصویب می‌رساند و به نظر می‌رسد پیش از مراسم تحلیف برنامه کوتاه مدت خود را در انظار عمومی اعلام کند.

دبیر کل حزب سبز، نخستین اقدام دولت سیزدهم را بهره‌گیری از مدیران کارآمد با همه سلایق برای خدمت به مردم فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی ارزیابی کرد و گفت: نیاز است مسائلی که پیش از واگذاری قدرت از دولت فعلی به منتخب وجود دارد برطرف شود.

کنعانی مقدم در ادامه به مشکلات دولت سیزدهم پرداخت و تورم، بیکاری، فساد، فاصله طبقاتی و اصلاح نظام بانکی و یارانه‌ها را مشکلات اولویت‌دار پیش روی دولت سیزدهم عنوان کرد.

کنعانی مقدم، بازبینی و بازسازی روابط با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی و اسلامی را از مسائل سیاست خارجی دولت سیزدهم ارزیابی کرد.

فعال اصولگرا همچنین مبحث مهم دیگر سیاست خارجی دولت سیزدهم را به فرجام رساندن مذاکرات برجام توصیف و عنوان کرد: رییس‌جمهوری می‌تواند براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تاکتیک‌های متفاوتی را اتخاذ کند. نمی‌توانیم تصمیمات را تا طولانی و تابع طرفهای مذاکره کننده قرار دهیم و باید برای حل و فصل مسائل تصمیم قاطع و جدی گرفته شود. بنابراین به فرجام رسیدن برجام مهمترین موضوعی است که دولت سیزدهم باید براساس برنامه‌ای انقلابی آن را پیگیری کند.

منبع: ایرنا

310456