رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

ضلع جنوبی پروژه سبزه میدان ۲۸ شهریور افتتاح می شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از احتمال افتتاح ضلع جنوبی پروژه سبزه میدان در تاریخ ۲۸ شهریور ماه خبر داد.

تصویر ضلع جنوبی پروژه سبزه میدان ۲۸ شهریور افتتاح می شود

عباس راشاد در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: بر اساس قرارداد قبلی ۶۴ میلیارد تومانی با ۲۵ درصد افزایش مقرر شده بود که پروژه سبزه میدان در تاریخ ۲۸ شهریور ماه افتتاح شود اما به علت تغییراتی که نیاز بود در پروژه صورت گیرد در حال حاضر احتمالا تنها ضلع جنوبی آن در تاریخ ۲۸ شهریور ماه افتتاح می‌شود.

وی در خصوص تغییرات در نظر گرفته شده برای پروژه سبزه میدان عنوان کرد: بنا به صلاحدید مدیریت استانی یعنی کمیسیون ماده ۵ و اعضا شورا مقرر شده بود که در راستای ارتقای کیفی پروژه سبزه‌میدان تغییراتی در خصوص مبلمان شهری و نورپردازی در پروژه مذکور اعمال گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مبلغ قرارداد به واسطه تغییرات فوق از ۸۱ میلیارد تومان بالاتر رفت، افزود: دو مجوز جداگانه به شهردار برای هزینه کرد بالای ۸۱ میلیارد تومان داده شده است.

راشاد ادامه داد: جلسه ای در روز گذشته در مورد اعمال تغییرات در پروژه سبزه میدان برگزار شده بود که در این جلسه اعضای شورای پنجم اصرار بر اتمام پروژه سر موعد مقرر داشتند اما اعمال برخی از این تغییرات نیز لازم به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه مقرر شده است که در روز یکشنبه هفته آتی جلسه مشترکی در کارخانه کبریت در خصوص پروژه سبزه میدان برگزار شود، افزود: این جلسه با حضور اعضای شورای ششم، اعضای شورای پنجم، پیمانکار و طراح سبزه‌میدان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درخصوص وضعیت کنونی پروژه سبزه میدان اعلام کرد: پروژه سبزه میدان در حال حاضر با سرعت در دو ضلع شمالی و جنوبی در حال انجام است و موارد بسیار سختی که مرتبط با ابنیه و تاسیسات زیرزمینی بوده، انجام گرفته است.

راشاد در پایان با بیان اینکه امور مرتبط با روبنایی و زیبایی پروژه سبزه میدان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امید است که یک بخش از پروژه در ۲۸ شهریور ماه سال جاری و بخش دیگری از آن با تاخیر به علت تغییرات در ایام آتی افتتاح شود.

فاطمه شمشیرگر _استان زنجان

310380