راز لاغر شدن صورت بازیگر محبوب ترکیه

هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟
تصویر راز لاغر شدن صورت بازیگر محبوب ترکیه

به گزارش سایت خبری پرسون، هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟

گفته می‌شود که علت اصلی تغییر ظاهر این بازیگر، بیچکتومی یا تخلیه کردن چربی‌های گونه و در نتیجه لاغر شدن صورت اوست. تخلیه چربی‌های صورت سبب می‌شود که چربی لپ‌ها از بین رفته و استخوان گونه نمایان گردد. در نتیجه آن نیز صورت کشیده‌تر و زاویه دارتر دیده می‌شود.

اگر تصاویر قبل از جراحی هانده ارچل در سریال «عشق حرف حالیش نیست» را به یاد داشته باشید قطعا داشتن آگاهی درباره این جراحی برایتان جذاب خواهد بود. جراحی تخلیه چربی‌های لپ، در سراسر جهان تحت عنوان «بیچکومی» یا «تخلیه چربی باکال» شناخته می‌شود.

310255