قول مساعد مدیر مخابرات منطقه اصفهان برای اصلاح مدل تقسیم سود هتل مشهد

بازنشستگان مخابرات اصفهان ، با رعایت موازین بهداشتی، بر نحوه تقسیم حق‌السهم سود هتل اعتراض کردند و خواهانی پیگیری تضییع حق قانونی خود شدند.
تصویر قول مساعد مدیر مخابرات منطقه اصفهان برای اصلاح مدل تقسیم سود هتل مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این اجتماع که روز هفتم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، خشویی مدیر کانون بازنشستگان و آقامیری و کیان‌پور از مشاوران مشورتی و خورشیدی بازرس کانون در این اجتماع پیرامون نحوه تقسیم سود مطالبی عنوان و اعلام کددند حق‌السهم سود فروش هتل مشهد می‌بایست تا سال ۹۴ که ساخت آن پایان یافته است انجام و همچنین نحوه تقسیم بدون در نظر گرفتن تایید نمایندگان بازنشستگان معرفی شده اجرا شده است و بایستی بر اساس تومان و ماه محاسبه شود.

در ادامه اعتراضات بازنشستگان مخابرات اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه در جمع معترضان حضور یافت و طی گفت و گو با آنان، مقرر شد برای بررسی حقوق تضییع شده بازنشستگان یک نفر نماینده از طرف کانون و یک نماینده از سوی مدیر منطقه و یک نماینده از سوی انجمن، موضوع خواسته بازنشستگان را بررسی و پیشنهاد خود را برای تامین حقوق تعیین شده ارائه کنند.

بهمن توکلی‌فرد درباره اعتراضات انجام شده و نتیجه‌اش گفت: سود فروش هتل مشهد مربوط به صندوق پس انداز کارکنان و بازنشستگان مخابرات اصفهان و نحوه تقسیم آن در اجتماعی ۲۵۰ نفری از بازنشستگان مخابرات استان اصفهان که در محل محوطه بی سیم گرد آمده بودند، بررسی شد.

هتل مشهد مخابرات اصفهان بر اساس نظر کارشناسان رسمی دادگستری 120 میلیارد تومان براورد شده بود .

310068