بدری در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور سریعتر کلانتری را عزل کند/ او سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس از رئیس جمهور درخواست کرد که به مدیریت غیرمسئولانه کلانتری در سازمان محیط زیست کشور هر چه سریع‌تر پایان دهد.
تصویر رئیس‌جمهور سریعتر کلانتری را عزل کند/ او سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری در تذکری شفاهی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست، گفت: متأسفانه در پی این حادثه دو خبرنگار جان خود را از دست دادند و چند تن از خبرنگاران نیز به شدت مصدوم شدند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی به ویژه جامعه فرهیخته رسانه‌ای کشور به شدت از این حادثه آزرده‌خاطر شدند، اظهار داشت: حداقل انتظار این بود که دولت و مسئولان مربوطه ضمن عذرخواهی و همدردی با خانواده‌های قربانی، مسببان این بی‌تدبیری آشکار را که دو تن از خبرنگار را به مسلخ برد، بازخواست کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: کلانتری نه تنها به شفاف‌سازی این موضوع نپرداخته است، بلکه با رفتارهای خارج از عرف و اظهاراتی نسنجیده نمک به زخم خانواده‌های قربانی و شهروندان پاشید. البته شاید هم انتظارات ما از کلانتری زیاد است.

بدری ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اگر کوچک‌ترین مسئولیت‌پذیری داشت، سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت فجیع آب و هوای کلانشهرها، ناتوانی در حفظ گونه‌های نادر حیوانی، مظلومیت و به شهادت رسیدن محیط‌بانان و جنگل‌سوزی‌ها گوشه‌ای از هنر مدیریتی کلانتری است و لازم است که رئیس جمهور برای تسکین آلام مردم، به مدیریت غیرمسئولانه کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهد.

310064