رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان حقوق بشر هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: داعیه‌داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی بوده و شیطان بزرگ و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند.
تصویر آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان حقوق بشر هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، با اشاره به هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی که از ۶ تا ۱۲ تیر ماه بوده، اظهار داشت: ششم تیر روز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر و پس از آن فاجعه هفتم تیر، هشتم تیر نیز بمباران شیمیایی سردشت، ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، ترور شهید صدوقی در یزد و اسقاط هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ مسافر از جمله اتفاقاتی است که از ۶ تیر تا ۱۲ تیر به دست آمریکای جنایتکار انجام شده است.

وی افزود: کارنامه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسرائیل جنایتکارسیاه است و این رژیم لکه ننگی بر دامان جهان می‌باشد، در حالی که جمهوری اسلامی ایران الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل با هدف رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان به جهانیان معرفی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب در دستور کار ایران اسلامی بوده و در سال‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال افشای اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای جهان بوده و استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آن‌‎ها علیه ملت آزاده ایران در چهار دهه گذشته، جنایات بسیار زیادی انجام داده که با کمک الطاف الهی و درایت امامین انقلاب، بصیرت مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران هیچ یک از دسیسه‌های شیطانی، توطئه‌ها و فتنه‌اندازی‌های دشمنان اسلام به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: داعیه‌داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی بوده و شیطان بزرگ و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند؛ تنفر روزافزون جهانیان از سیاست‌های ضد بشری این دو دولت خودکامه، گواه این ادعا است.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است و جنایاتی همچون ترور عالمان دینی، دانشمندان هسته‌ای، نخبگان سیاسی، قهرمانان امنیت و… از سوی استکبار جهانی و گروهک‌ های تروریستی وابسته به آنان بخشودنی نیست و ملت آزاده ایران این حجم از جنایات و خیانت‌ها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

310018