استاندار کردستان:

حاشیه‌نشینی در شهر سنندج هنوز پابرجاست

استاندار کردستان گفت: به عینه شاهد حاشیه‌نشینی در شهر سنندج و حتی دیگر شهرستانهای استان کردستان هستیم که با توجه به اقدامات صورت گرفته بازهم این ناهنجاری اجتماعی و شهرنشینی برطرف نشده است.

تصویر حاشیه‌نشینی در شهر سنندج هنوز پابرجاست

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سخنانی بیان داشت: متاسفانه به عینه شاهد حاشیه‌نشینی در شهر سنندج و حتی دیگر شهرستانهای استان کردستان هستیم که با توجه به اقدامات صورت گرفته بازهم این ناهنجاری اجتماعی و شهرنشینی برطرف نشده است.

استاندار کردستان گفت: به روستاهای غرب استان کردستان تسهیلاتی برای مقاوم‌سازی منازل پرداخت می‌شود که با این وجود برخی از ساکنین این مناطق بنا بر اعتقادات خود از این تسهیلات استفاده نمی‌کنند که در این باره باید فرهنگ سازی انجام شود.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود در زلزله‌های اخیر در مناطق غربی کردستان عملا وضعیت نابسامان منازل روستایی عیان شد، بنابراین از ماموستایان و علمای اهل سنت درخواست داریم که در بحث مقاوم‌سازی منازل مسکونی در این مناطق به مردم رایزنی‌هایی داشته باشند.

مدیر ارشد استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: در بحث هادی در روستاها، شاهد استقبال خوب روستائیان در کردستان هستیم و اجرای این طرح نقش مهمی در تغییر چهره روستاهای این استان دارد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

309982

مطالب مرتبط