رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان معرفی شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان کردستان رسما با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

تصویر رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان صبح امروز با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اعضای شورای اداری و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در این شهر برگزار شد.

مجتبی شیرودبزرگی، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: از همه مسئولان و فرماندهان ارشد استانی و همکارانم که در این‌ مراسم حضور یافته و در طول دوران خدمت 11ساله‌ام در استان، نهایت همکاری را داشته تشکر کرده و از همه آنان و مردم طلب حلالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز به‌خاطر شرایط کرونایی از بیان عملکرد خودداری می‌کنم، گفت: از سال 97 که به عنوان مسئول این حوزه تحویل کرده تاکنون براسااس اعلام کشوری، رتبه کردستان در پایان سال گذشته و سال‌جاری نخست کشور دست یافته که جا دارد از همه همکارانم قدردانی کنم.

شیرودبزرگی با بیان اینکه تمام تلاشمان پیشگیری آگاه‌سازی و تعامل و در صورت وقوع جرم رسیدگی سریع و بدون مصامحه در استان بود افزود: هیچ شکایتی به عنوان حق‌الناس و مردم مسکوت و مورد غفلت واقع نشده است.

وی بیان کرد: سید حقی از قضات سابق و باسابقه استان کردستان بوده که برایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان تصریح کرد: به‌خاطر همه کم‌کاری‌ها از همه مسئولان ارشد استانی، نیروهای مسلح و قضات کردستان طلب عفو و حلالیت داشته و امیدوارم همدیگر را از دعای خیر بی‌نصیب نکنیم.

گفتنی است؛ سیدحقی رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان از قشصات باسابقه کردستان است.

شیرودبزرگی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان طی حکمی‌ به سمت رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین منصوب شده است.

منبع: تسنیم

309931