استقلال از مهاجم خود ناراضی است

باشگاه استقلال به شدت از شیخ دیاباته گله مند است و به همین دلیل تصمیم گرفته با پایان فصل جاری به همکاری خود با این مهاجم پایان دهد.
تصویر استقلال از مهاجم خود ناراضی است

به گزارش سایت خبری پرسون، شیخ دیاباته به دلیل تعلل باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدهایش به فیفا شکایت کرده و این را به اطلاع باشگاه استقلال رسانده است؛ این در حالی است که همکاری او با تیم آبی هم چنان ادامه دارد.

باشگاه استقلال می گوید اگرچه حق با شیخ دیاباته است و حتی حق دارد به خاطر تاخیر در پرداخت دستمزدهایش گله مند باشد اما از او انتظار نداشته به فیفا شکایت کند. از سویی باشگاه استقلال در یکی، دو فصل اخیر در خصوص مرخصی دادن به او همکاری لازم را داشته است.

یکی از دلایلی که به نظر می رسد باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با شیخ دیاباته نداشته باشد عملکرد فنی اش در فصل جاری است. او در حالی که فصل گذشته آقای گل شده بود در فصل جاری اصلاً درخشش قابل ملاحظه ای در ترکیب تیم آبی نداشته است. ابتدا عنوان شد محمود فکری نمی تواند به خوبی از او بازی بگیرد اما با آمدن فرهاد مجیدی هم تغییر در روند بازی این بازیکن حاصل نشده است.

اگر حضور بازیکن خارجی در تیم های لیگ برتری آزاد شود و استقلال شیخ دیاباته را نخواهد شاید او به تیم دیگری در لیگ برتر ملحق شود.

خبر ورزشی

309826