مدیرعاملی فرهاد!

مجید نامجومطلق گفت: کار را به جایی رسانده‌اند که فرهاد مجیدی علاوه بر این که سرمربی استقلال است، مجبور شده در نقش مدیر عامل هم ظاهر شود. حرکت فرهاد ارزشمند است ولی حکم مسکن را دارد
تصویر مدیرعاملی فرهاد!

به گزارش سایت خبری پرسون، شرایط استقلال بسیار حساس شده و کاملاً طبیعی است که در این وضعیت، چهره‌های قدیمی آبی‌پوش ساکت نمانند. دیروز جواد زرینچه صراحتاً از وضعیت موجود انتقاد کرد و امروز هم نوبت به مجید نامجو مطلق رسید تا منتقد شرایط کنونی باشگاه استقلال شود. سرمربی اسبق آبی‌پوشان معتقد است اتفاقات داخل باشگاه استقلال رخ می‌دهد که در نوع خود واقعاً نوبر بوده و بسیار کم‌سابقه تلقی می‌شود:

گوشت قربانی

مشکلات یک باشگاه دقیقاً مانند معضلات ایجاد شده داخل یک خانواده است و باید به صورت کاملاً خصوصی حل و فصل شود نه اینکه به گوش همه مردم برسد. متأسفانه در چنین شرایطی استقلال تبدیل به گوشت قربانی شده و کسی هم به فکرش نیست. کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود زحمت می‌کشند ولی کاملاً بدیهی است که برای موفقیت باید تمام ارکان باشگاه کنار همدیگر باشند. قبلاً هم گفته بودم یک انتخاب غلط می‌تواند عواقب بسیار بدی به همراه بیاورد و حالا همه داریم این مسئله را با تمام وجود درک می‌کنیم.

مدیرعاملی فرهاد

انصافاً در این شرایط دشوار اقتصادی کدام مربی حاضر می‌شود از جیب خودش پاداشی که باید توسط باشگاه پرداخت شود را بپردازد؟ فرهاد مجیدی معرفت به خرج داد ولی چنین مسئله‌ای اصلاً در شأن و منزلت باشگاه استقلال نیست. مربی اصلاً نباید غیر از مسائل فنی دغدغه‌های دیگری داشته باشد ولی حالا کار را به جایی رسانده‌اند که فرهاد مجیدی علاوه بر این که سرمربی استقلال است، مجبور شده در نقش مدیر عامل هم ظاهر شود. حرکت فرهاد ارزشمند است ولی حکم مسکن را دارد و هر لحظه ممکن است مشکلات داخلی استقلال مانند یک آتشفشان فوران کند. تنها شانس بزرگ باشگاه این است که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد که با یکدیگر همدل هستند.

داستان نوبرانه

گاهی اوقات در فوتبال ایران اتفاقاتی را می‌بینیم که به‌معنای واقعی کلمه عجیب و غریب است. برای مثال، واقعاً نوبر است که تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهان برکناری مدیرعامل باشند و کناره‌گیری هم کنند ولی عملاً هیئت مدیره را کنار می‌گذارند و مدیرعامل سرجای خود باقی می‌ماند! واقعاً تصمیماتی که برای استقلال می‌گیرند اصلاً خوب نیست. وزارت ورزش متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود ولی مدت‌هاست می‌بینیم برای استقلال به خوبی تصمیم‌گیری نمی‌شود و حاصل این مسئله چیزی جز ایجاد شکاف بیشتر میان مجموعه نیست. تصمیماتی که از بالا برای استقلال می‌گیرند، تصمیمات خوبی نیست.

جنجال به جای آرامش

آقای مددی در چنین شرایطی به جای اینکه آرامش مجموعه را حفظ کند و خودش در نقش منبع آرامش ظاهر شود، بازیکنان را به کمیته انضباطی استقلال احضار می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود فرهاد مجیدی نیز واکنش نشان دهد. کاملاً بدیهی است که در چنین شرایطی جو استقلال ملتهب می‌شود و این اتفاقات تلخ در حالی رخ می‌دهد که رقابت‌های لیگ برتر همچنان ادامه داشته و استقلال چند روز دیگر یک مسابقه فوق‌العاده حساس با پرسپولیس در چارچوب جام حذفی پیش روی خود دارد. متأسفانه عده‌ای از روی لجبازی دارند به استقلال لطمه می‌زنند. به نظرم مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد داستان احضار بازیکنان می‌توانست رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشد.

ماجرای مظلومی

پرویز مظلومی برایم فوق‌العاده محترم و عزیز است. ما با هم همبازی بوده‌ایم و علاوه بر آن، ایشان مربی و همکار من هم بوده است. اتفاقاً در گذشته همیشه تأکید می‌کردند که یک عضو فوتبالی هم باید در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشد تا مشاوره فنی بدهد. کوچک‌ترین مشکلی با آقای مظلومی ندارم ولی واقعیت امر این است که ایشان به لحاظ بحث‌های اقتصادی نمی‌توانند به استقلال کمک کنند و باید افراد دیگری هم پیرامون مسائل اقتصادی وارد چرخه مدیریتی باشگاه استقلال شوند.

منبع: خبرورزشی

309700