احساسات نزولی سرمایه‌گذاران نهادی نسبت به اتریوم در حال افزایش است

محصولات سرمایه گذاری اتریوم طی هفته گذشته رکورد خروج 50 میلیون دلار را تجربه کرده اند که نشان دهنده احساس نزولی سرمایه گذاران نهادی است.

تصویر احساسات نزولی سرمایه‌گذاران نهادی نسبت به اتریوم در حال افزایش است

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش هفتگی جریان صندوق دارایی دیجیتال CoinShares ، محصولات اتر در سه هفته متوالی با 64.3 میلیون دلار از هفته منتهی به 6 ژوئن(16 خرداد) جریان خروجی را تجربه کرده اند.

علی رغم برداشت های صورت گرفته، از آغاز سال 2021 تاکنون 943 میلیون دلار به محصولات سرمایه گذاری اتر سرازیر شده است.

بخش محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری برای چهارمین هفته متوالی طی هفت روز گذشته، 44 میلیون دلار جریان خروجی داشته است. این گزارش تخمین می زند که از اواسط ماه مه(اردیبهشت) 313 میلیون دلار از محصولات کریپتو سازمانی برداشت شده است.

در حالی که محصولات رمزنگاری در هفته گذشته به طور گسترده خروج را تجربه کردند، اتر بزرگترین خروج سرمایه را تجربه کرد ، با این جریان خروجی ارزش بازار بیت کوین به 1.3 میلیون دلار کاهش یافت در حالی که در هفته گذشته 89 میلیون دلار بود. اکنون از اوایل ماه مه هفت هفته متوالی جریان خروجی بیت کوین وجود داشته است.

برخی از صندوق ها شاهد ورود جزئی به محصولات بیت کوین خود از جمله Grayscale بودند که نشان دهنده احساسات مختلفی در بین سرمایه گذاران در مورد بیت کوین است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

309687