مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی استان زنجان:

۴۲ مورد رهاسازی نفرات از آسانسور صورت گرفت

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی استان زنجان گفت: ۴۲ مورد رهاسازی نفرات از آسانسور طی سه ماهه نخست سال جاری با موفقیت صورت گرفته است.

تصویر ۴۲ مورد رهاسازی نفرات از آسانسور صورت گرفت

حسن غفاری در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: امسال بیش از ۴۰ مورد رهاسازی نفرات از آسانسور توسط آتش‌نشانی استان زنجان صورت گرفته که از قبل آن ۷۶ نفر از حبس در آسانسور رهایی یافتند.

وی به برگزاری دوره آموزشی و نجات از پله برقی و انواع آسانسور اشاره و عنوان کرد: یک دوره آموزشی در این خصوص برای شیفت‌های سه‌گانه همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان زنجان در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی استان زنجان با بیان اینکه آموزش تئوری دوره آموزشی فوق از حدود دو هفته پیش آغاز شده است، افزود: آموزش عملی این دوره نیز به مدت سه روز در حال برگزاری است.

غفاری با اشاره به اینکه در دوره آموزش و نجات گفته شده رهاسازی از پله برقی و انواع آسانسور کششی و هیدرولیکی به پرسنل آتش‌نشانی آموزش داده می شود، ادامه داد: این دوره برای همه آتش‌نشان‌های استان زنجان در شیفت‌های سه‌گانه که حدود ۹۰ نفر هستند برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری دوره آموزش نجات از پله برقی و انواع آسانسور را اعلام کرد و گفت: آموزش رهاسازی از پله برقی در پاساژ اشراق، آموزش رهاسازی از آسانسور هیدرولیکی در یک مجتمع و آموزش رهاسازی از آسانسور کششی در ساختمان اداری آتش نشانی اجرا می‌شود.

فاطمه شمشیرگر_استان زنجان

309670

مطالب مرتبط