واگذاری 50 واحد مسکونی به روستائیان سنندج

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیش از 500 واحد مسکن روستایی برای اقشار کم‌درآمد روستای «دوشان» سنندج امروز به بهره‌برداری رسید.

تصویر واگذاری 50 واحد مسکونی به روستائیان سنندج

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیش از 500 واحد مسکن روستایی برای اقشار کم‌درآمد روستای «دوشان» سنندج امروز به بهره‌برداری رسید.

رضا قادری؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در حاشیه این مراسم عنوان کرد: مسکن‌های ساخته شده برای روستائیان کم‌درآمد روستای دوشان سنندج در 10 بلوک ساخته شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان تصریح کرد: هر واحد تحویل داده شده60 متر مربع مساحت دارد که طبق برآورد صورت گرفته 50 واحد مذکور با احتساب عرصه و اعیان در 3500 متر مربع ساخته شده‌اند.

قادری در ادامه به نحوه واگذاری این واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و گفت: هر روستایی برای تحویل این مسکن‌ها 25 میلیون سهم آورده داشته است و نیز 15 میلیون وام در قالب تسهیلات روستایی به آنان پرداخت شده است و نیز حساب صد امام (ره) 15 میلیون و 700 ریال و بانک رسالت نیز 20 میلیون ریال تسهیلات به روستائیان در این‌باره پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: اولویت 50 واحد مذکور روستایی با مددجویان کمیته امداد، خانواده‌های دارای معلول و نیز اقشار کم‌درآمد بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان تشریح کرد: بنابراین از 50 واحد مسکونی مذکور 15 واحد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی، 11 واحد به خانواده‌های دارای 2 معلول و مابقی واحدها به خانواده‌های روستایی کم‌درآمد تحویل داده شده است.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

309612