افتتاح دو خیابان ورزش در منطقه ۵ تهران

شهردار منطقه ۵ تهران با بیان اینکه این منطقه به نشاط و زندگی معروف است، گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشی و همچنین بالا رفتن روحیه نشاط و شادابی در منطقه، دو پروژه خیابان ورزش به زودی در منطقه ۵ افتتاح می شود.
تصویر افتتاح دو خیابان ورزش در منطقه ۵ تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود کلهری شهردار منطقه 5 تهران درباره دو پروژه خیابان ورزش در این منطقه، گفت: با توجه به اینکه منطقه 5 به منطقه نشاط و زندگی معروف است باید اقداماتی ویژه ای برای افزایش هرچه بیشتر نشاط و شادابی در آن صورت بگیرد؛ در این راستا افزایش سرانه های ورزشی اتفاقی است که می تواند منجر به این مهم شود.

وی افزود: توجه ویژه به امکانات ورزشی نه تنها باعث افزایش شور و نشاط در جامعه می شود بلکه به بالارفتن سرانه ورزشی نیز کمک می کند؛ در این راستا دو پروژه خیابان ورزش در برنامه منطقه 5 قرار گرفته است.

کلهری با بیان اینکه به زودی اولین خیابان ورزش در منطقه 5 افتتاح می شود، گفت:این پروژه در محله باغ فیض در ناحیه سه قرار دارد که زمین بلااستفاده‌ای به خیابان ورزش تبدیل شده است.در این مکان زمین های بسکتبال، والیبال، گل کوچک و بدمینتون و همچنین امکانات ورزشی پینگ پنگ، بازی های زمینی کودکان و بازی‌های نوستالژی تعبیه شده که در مراحل پایانی آماده سازی است و طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 5 به دیگر خیابان ورزش در این منطقه اشاره کرد و افزود: در بوستان آزادگان در خیابان جنت آباد شمالی نیز این پروژه در دست احداث است که امکانات مشابه پروژه محله باغ فیض دارد که کار ساخت آن به تازگی آغاز شده و امیدواریم تا پایان تابستان به بهره برداری رسیده و به افزایش سرانه ورزشی منطقه کمک کند.

309492