اختلاف در کمیته فوتسال

جلسه شورای راهبردی فوتسال در حالی برگزار شده که مدیر تیم‌های ملی پایه در این جلسه حضور نداشته است.
تصویر اختلاف در کمیته فوتسال

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه شورای راهبردی فوتسال روز گذشته با حضور تعدادی از مربیان و پیشکسوتان فوتسال در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. در این جلسه که ظاهراً قرار است چشم انداز و سند توسعه‌ای فوتسال در سال‌های آینده را تدوین کند، مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال هم حضور داشت.

تعدادی از مربیان ملی و باشگاهی هم در جلسه فوق شرکت داشتند اما نکته عجیب، غیبت غلامعلی هنرپیشه مدیر تیم‌های ملی پایه است که چند هفته پیش به این سمت گماشته شد. هنرپیشه ابتدا قرار بود مدیر تمام تیم‌های ملی باشد اما در نهایت و به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود داشت، به عنوان مدیر تیم‌های پایه فوتسال ایران رسید.

در حالی که حضور این فرد در تدوین سند راهبردی فوتسال برای سال‌های آینده به عنوان مدیر پایه ضروری به نظر می‌رسید، اما از وی برای شرکت در این نشست دعوت به عمل نیامده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد اختلافات سراجی با هنرپیشه یکی از دلایلی است که باعث شده مدیر تیم‌های پایه به این نشست دعوت نشود و این اختلافات علنی شود.

فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هنوز جزئیاتی از تشکیل شورای راهبردی و سند توسعه‌ای فوتسال و همچنین دلیل انتخاب نفراتی که در جلسه روز گذشته حضور داشتند، منتشر نکرده است.

منبع: مهر

309391