نجات نفسگیر مسافر از زیر قطار در حال حرکت

مسافری که به شکلی خطرناک میان شکاف بین سکو و قطار سقوط کرده بود، توسط مامور ایستگاه نجات یافت.
تصویر نجات نفسگیر مسافر از زیر قطار در حال حرکت

به گزارش سایت خبری پرسون، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مسافر در ایستگاه قطار «دادار» شهر بمبئی هند را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز پنجشنبه رخ داد «ویجای کومار» اهل «یوهاس نگار» قصد پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان به داخل شکاف سقوط کرد.

بلافاصله مسافران و مامور ایستگاه قطار با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و توانستند جان این مرد را نجات دهند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که قطار در حال ترک ایستگاه است این مرد تلاش می‌کند تا از آن پیاده شود.

این ویدئو نشان می‌دهد این مسافر پس از از دست دادن تعادل خود به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط می‌کند. مسافران که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به همراه مامور قطار «جوان اومِش مالی» وارد عمل شده و موفق می‌شوند این مسافر را از میان شکاف بیرون بکشند. در این حادثه این مسافر با خوش شانسی از خطر مرگ گریخت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ظاهرا این مرد باید در همین ایستگاه پیاده می‌شد که به دلیل به خواب رفتن موفق به پیاده شدن در زمان توقف قطار نشد.

گفتنی است؛ اداره راه آهن مرکزی هند اعلام کرد مبلغ ۲۰۰۰ روپیه برای نجات جان این مسافر به عنوان پاداش به اومش پرداخت خواهد شد

309334