دلیل کاهش وزن «مهران غفوریان»+ ویدئو

مهران غفوریان درباره کاهش وزن شدیدش توضیح داد.
تصویر دلیل کاهش وزن «مهران غفوریان»+ ویدئو

به گزارش سایت خبری پرسون، مهران غفوریان در شصت‌ ویکمین قسمت از برنامه کافه آپارات در مقابل فریدون جیرانی از علت و چگونگی لاغری شدیدش گفت.

این روز‌ها هرگاه صحبت از لاغر شدن و روش‌های آن به میان می‌آید، نام مهران غفوریان بازیگر و طنزپرداز سینما و تلویزیون دیده می‌شود. غفوریان به طرز عجیب و باورنکردنی وزن کم کرده است و سوال‌ها پیرامون روش لاغری این بازیگر محبوب بسیار زیاد است. البته بیشتر این سوال‌ها پاسخ مشخصی ندارد، ولی می‌توان به لاغری مهران غفوریان به عنوان یک انگیزه بزرگ برای همه کسانی نام برد که به اضافه وزن مبتلا هستند.

در مورد لاغری هیچ رازی وجود ندارد! اما باور‌های اشتباه زیادی در مورد نحوه‌ی وزن کم کردن و حفظ آن وجود دارد. جریان مداوم اطلاعات ضد و نقیض و توصیه‌های نادرست باعث شده افراد تصور کنند هنوز راهی موثر و درست برای وزن کم کردن پیدا نشده است، اما این طور نیست. علم در مورد کاهش وزن، افزایش وزن و حفظ وزن ایده آل توضیحات و شواهد ثابت شده‌ خود را ارائه داده است و طی ۱۰۰ سال اخیر، این یافته‌ها هیچ تغییر چشمگیری نکرده‌اند.

همه‌ رژیم‌های لاغری و کاهش وزن یک هدف مشترک دارند: اگر شما کالری بیشتر از آنچه می‌خورید بسوزانید، شروع به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده‌تان خواهید کرد و نتیجه‌ آن، کاهش وزن خواهد بود.

وقتی به دنبال توصیه‌ها و نکات لاغری می‌گردید باید مراقب آنچه که باور می‌کنید باشید. مثلا خیلی از افراد فکر می‌کنند برای کاهش وزن باید «کالری‌های خوب» مصرف کنند و «کالری‌های بد» آن‌ها را چاق می‌کنند، اما این منطقی و درست نیست. برخی نیز تصور می‌کنند کالری‌های کربوهیدرات و چربی، بدتر از کالری‌های پروتئین‌اند، اما این هم درست نیست.

درست است که شما باید تغذیه‌ خوب و متعادلی داشته باشید تا سالم بمانید، اما اگر هدف‌تان لاغری است، تنها چیزی که اهمیت دارد، مقدار کالری‌هاست. ضمنا فراموش نکنید که روش و برنامه‌ای که برای کاهش وزن‌تان انتخاب می‌کنید باید متناسب با شرایط و سبک زندگی‌تان باشد، هر چند لازم است به طور همزمان اصلاحاتی در سبک زندگی‌تان نیز ایجاد کرده و عادت‌های ناسالم را با عادت‌های سالم‌تر جایگزین نمایید.

309140