گزینه‌های جانشینی آقای گل جهان

باشگاه یوونتوس چند گزینه را در لیست خریدش قرار داده تا در صورت جدایی کریستیانو رونالدو جانشین او کند.
تصویر گزینه‌های جانشینی آقای گل جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، دوران حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس به نظر به انتهای خود نزدیک شده و تابستان سال جاری نقطه پایان رابطه ۳ ساله مرد پرتغالی با بانوی پیر است.

باتوجه به رکود بازار در دوران پاندمی، تصور رخ دادن نقل و انتقالات بزرگ با پول های کلان در تابستان سال جاری، سخت است اما اگر رونالدو تصمیم به جدایی بگیرد، یوونتوس باید برای وی جایگزینی پیدا کند.

ارلینگ هالند گزینه بدیهی تمام باشگاه‌هایی است که به دنبال مهاجم هستند اما مرد نروژی به این سادگی‌ها قابل دسترسی نیست. بر اساس گزارش‌ها او به خاطر پیشنهاد رئال و پیوستن به این باشگاه، درها را به روی بایرن مونیخ بسته اما یوونتوس باتوجه به عطشی که برای پس گرفتن اسکودتو از اینتر دارد، می‌تواند هالند را برای رفتن به تورین ترغیب کند.

هری کین کاپیتان تاتنهام برای رسیدن به جام و افتخار، هیچ راهی جز ترک این تیم پیش روی خود نمی‌بیند و به نظر منچسترسیتی محتمل‌ترین مقصد او است؛ با این حال یوونتوس از حیث کسب جام و افتخار، سابقه درخشانی دارد و کین می‌تواند به رویایی افتخار خود در تورین جامه عمل بپوشاند.

مائورو ایکاردی مرد آرژانتینی پیش از این بارها به یوونتوس پیوند داده شد اما مسیر پیوستن به یووه از پاریس آسان‌تر است تا اینکه بخواهد از شهر میلان و باشگاه اینتر راهی تورین شود. او در فرانسه به اندازه انتظارات موفق نبود و می‌تواند از بازگشت به سری‌آ ایتالیا استقبال کند.

گابریل ژسوس هم گزینه دیگری برای بانوی‌پیر است. یوونتوس در صورت روی آوردن به ژسوس احتمالاً شرایط سخت‌تری را تجربه خواهد کرد زیرا وی در منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا هرگز انتخاب اول نبود.

منبع: تسنیم

309087