واعظ آشتیانی:

بعید نیست کادر فنی استقلال تغییر کند/ بی ثباتی سرخابی‌ها از زمان مدیریت سلطانی فر استارت خورد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره تغییر و تحولات مدیریتی آبی پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.
تصویر بعید نیست کادر فنی استقلال تغییر کند/ بی ثباتی سرخابی‌ها از زمان مدیریت سلطانی فر استارت خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با پرسون درباره تغییر و تحولات هیئت مدیره آبی پوشان در آستانه پایان وزارت ورزش اظهار کرد: تغییر و تحولات حق مجمع باشگاه استقلال است. تعدادی از اعضای هیئت مدیره استقلال استعفا کردند و طبق قانون تجارت برای مرمت ساختار باشگاه افراد دیگری جایگزین شدند و کار قانونی صورت گرفته است.

او ادامه داد: البته اینکه چه افرادی برای هیئت مدیره استقلال انتخاب شدند و چقدر موثر هستند، این مسائل را وزارت ورزش باید رسیدگی کند. آیا افرادی انتخاب شدند به سرنوشت قبلی‌ها دچار نمی‌شوند و باز هم شاهد تغییر و تحولات در هیئت مدیره استقلال خواهیم بود یا نه!

واعظ آشتیانی گفت: اعضای هیئت مدیره قبلی استقلال نسبت به عملکرد مددی مدیرعامل باشگاه مشکل داشتند و ظاهرا تشخیص داده شده که هیئت مدیره مخل کار مدیرعامل بوده است. وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال تشخیص داده که کار مدیرعامل درست است. اینکه افکار عمومی نسبت به این قضایا چه قضاوتی دارند بحث جدایی است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بیان کرد: به هر حال اینکه اعضای هیئت مدیره به خاطر عملکرد ضعیف مدیرعامل استعفا می‌دهند این موضوع نشان می‌دهد که مشکلاتی در روند مدیریت باشگاه وجود دارد. از سوی دیگر کادر فنی استقلال با مدیرعامل باشگاه دچار زاویه شدید هستند و تصورم این است که هیچ بعید نیست در پایان فصل هم کادر فنی تغییر پیدا کند. البته اگر عمر مدیریتی وزارت ورزش اجازه بدهد.

او افزود: امیدوایم این تغییرات منجر به انسجام و وحدت در باشگاه استقلال شود و بیش از این باشگاه دچار حاشیه نشود. هر چه حاشیه سازی از درون باشگاه ایجاد شود تاثیرات مخربش روی کادر فنی بیشتر خواهد بود و از سوی دیگر هواداران را نگران خواهد کرد. امیدوارم چند هفته‌ای که از عمر دولت دوازدهم مانده است آرامشی را در فضای باشگاه استقلال ببینیم و انگیزه‌ای برای کادر فنی وجود داشته باشد تا بتوانند انشا‌الله سهمیه آسیایی و قهرمانی در جام حذفی را بگیرند.

واعظ آشتیانی درباره اینکه بی ثباتی درمدیریت باشگاه استقلال به این تیم ضربه نمی‌زند، گفت: متاسفانه از زمان دوران مدیریت سلطانی فر این بی ثباتی در باشگاه های استقلال و پرسپولیس بوده است و این نشان از ضعف در انتخاب افراد کارآمد است. متاسفانه افراد کاربلد را برای هیئت مدیره استقلال انتخاب نمی‌کنند و آنها بعد از مدتی آبی پوشان را با چالش مواجه می‌کنند. اعتماد عمومی نسبت به انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره وجود ندارد. امیدواریم که اتفاقات حاشیه‌ای حداقل تا پایان عمر دولت دوازدهم در باشگاه استقلال شاهد نباشیم.

309071