ورزش بانوان:

دو هندبالیست روس در اردوی تیم ملی هندبال ایران!

با تشخیص کادرفنی و موافقت رئیس فدراسیون هندبال دو بازیکن روس برای افزایش سطح تمرینات به تیم ملی اضافه شدند.
تصویر دو هندبالیست روس در اردوی تیم ملی هندبال ایران!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی هندبال زنان ایران خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. بر همین اساس دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی زنان با دعوت ۲۹ بازیکن از امروز (یکشنبه) ششم تیر آغاز شد.

این اردوها از ۶ تا ۱۲ تیر به میزبانی تالار هندبال فدراسیون هندبال انجام می‌شود. عزت‌الله رزمگر به عنوان مدیر فنی تیم و خدیجه قانع به عنوان مربی هدایت این تیم را به عهده دارند.

با تشخیص کادر فنی تیم ملی و موافقت پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، کاترینا میخایلوونا بازیکن ۱۸۳ سانتیمتری که در پست پخش بازی می‌کند و سابقه چند دوره حضور در لیگ هندبال قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد و همچنین یولیا تاران بازیکن چپ دست روس، ۲۸ ساله و با ۱۷۵ سانتیمتر قد که سابقه حضور در لیگ‌های معتبر فرانسه و روسیه را دارد، جهت افزایش سطح تمرینات تیم ملی زنان ایران و تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان از لحاظ فنی، به تمرینات این تیم اضافه شدند.

این دو بازیکن چندی پیش با امضای قرارداد با تیم اشتادسازه مشهد، در لیگ برتر هندبال زنان ایران در سال جاری به عنوان لژیونر روس برای اشتادسازه به میدان خواهند رفت که با همکاری و موافقت این باشگاه، این دو بازیکن روس در اختیار تیم ملی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

308975