به مناسبت هفته دفاع‌ مقدس؛

مسابقات چندگانه امدادگری ورزشی در زنجان برگزار می‌شود

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از برگزاری مسابقات چندگانه امدادگری ورزشی استانی به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به مناسبت هفته دفاع‌مقدس خبر داد.

تصویر مسابقات چندگانه امدادگری ورزشی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سعید احمدی، در رابطه با برنامه ورزشی از زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌ها و برنامه‌های ورزشی، برای اولین‌بار المپیاد ورزشی مجازی ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان زنجان برگزار و با استقبال خوب اهالی ورزش استان مواجه شد که در آن موقعیت زمانی، برنامه جدید و ابتکاری بود که برای اولین بار در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به تعامل خوب مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با فدراسیون ورزشی دانشگاه‌های کشور، افزود: با همکاری فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی چهار مسابقه مختلف ورزشی بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی زنجان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی مجازی ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های قطب ۶ کشوری، تصریح کرد: این جشنواره ورزشی برای ترویج ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و در راستای شور و نشاط و پویایی دانشجویان برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا سالن‌های ورزشی در دانشگاه تعطیل شد و این موضوع فرصت مناسبی برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی ایجاد کرد، گفت: بازسازی و تعمیر زمین چمن دانشگاه، رنگ‌آمیزی سالن‌های ورزشی و تعمیرات کلی کمدهای رختکن سالن‌های ورزشی و غیره از جمله اقدامات انجام شده است.

احمدی از آمادگی برای اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در دوران پساکرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات چندگانه (امدادگری ورزشی) برای اولین‌بار و به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، از جمله برنامه‌های مهم آتی این مدیریت بوده که به صورت استانی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

308906