افتتاح مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد

در ارتباط تصویریِ برخط با ریاست قوه قضاییه و با حضور مقام های کشوری و استانی، مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد افتتاح شد.
تصویر افتتاح مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در ارتباط تصویریِ برخط با ریاست قوه قضاییه و با حضور مقام های کشوری و استانی، مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم گفت: امروزه دستگاه قضایی متناسب با پیشرفتها، تحولات و گستردگی و پیچیدگی مسائل و موضوعات؛ وظایف مهمی بر عهده دارد که برای انجام این وظایف در کنار رأی قاضی به نظرات کارشناسی و تخصصی هم نیاز است.

غلامعلی دهشیری افزود: طراحی، تجهیز و افتتاح مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی بر اساس نیازها و اقتضائات و نیاز سنجی های دقیق و مطابق با دستورات ریاست قوه قضاییه صورت گرفت.

وی اظهار داشت: پروژه مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد، در زمینی به مساحت 5هزار و 399 متر مربع مشتمل بر سالن های تشریح و آزمایشگاه های سم شناسی، دارو و مواد مخدر و ... که عملیات اجرایی آن در سال 1386 آغاز گردیده با مجموع اعتبارات بالغ بر 113 میلیارد ریال از محل منابع ملی و 8 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل منابع استانی، پس از 14 سال از زمان شروع عملیات اجرایی و یکسال پس از سفر پرخیر و برکت ریاست قوه قضائیه و عنایت ویژه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

308896