رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر؛

کانال‌های آب شهری درارومیه ساماندهی می‌شود/پرونده سقوط کودک 4 ساله در کانال شهر تحت بررسی است

با اشاره به سقوط کودک 4 ساله در کانال شهری و فوت کودک، گفت: اولویت اول و اصلی مدیریت شهری ساماندهی هرچه سریع‌تر و بهتر کانال‌های شهری است که در این راستا دیگر شاهد مشکلاتی در این خصوص نباشیم.
تصویر کانال‌های آب شهری درارومیه ساماندهی می‌شود/پرونده سقوط کودک 4 ساله در کانال شهر تحت بررسی است

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگارسایت خبری پرسون، با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی کانالهای آب شهری، اظهار داشت: با توجه به اتفاق رخ داده طی هفته‌های اخیر و سقوط کودک ۴ ساله در کانال شهری حساسیت موضوع افزایش پیدا کرده و یکی از اولویت‌های اصلی و اول مدیریت شهری ساماندهی هر چه بهتر کانال‌های شهری است.

وی افزود: با توجه به اتفاق ناگوار رخ داده، مدیریت شهری بسیار جدی‌تر پیگیر موضوع بوده و اقدامات انجام یافته را تسریع داده است تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در منطقه نباشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان کرد: تمام فعالیت‌ها در خصوص پوشش کانال‌ها به طور روزمره انجام می‌شود که این عملیات به صورت پوشش کانال و ساخت کانال بوده و در برخی مناطق به علت تامین مصالح کار به کندی انجام می‌شود اما در برخی مناطقکه ضرورت دارد، اقدامات تسریع یافته است.

پناهی با اشاره به بازداشت موقت شهردار منطقه به علت اتفاق رخ داده خاطرنشان کرد: پرونده سقوط کودک ۴ ساله در کانال آب شهری در دست پیگیری و بررسی‌های لازم است.

انتهای پیام/

308864