علی رغم مشکلات بی‌پایان؛ استقلال پوکر کرد

استقلال اگر چه به لحاظ مدیریتی این روزها شرایط کاملاً نابسامان و لرزانی دارد ولی به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است.
تصویر علی رغم مشکلات بی‌پایان؛ استقلال پوکر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال اگر چه به لحاظ مدیریتی این روزها شرایط کاملاً نابسامان و لرزانی دارد ولی به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و پیروزی‌های ارزشمندی را به دست می‌آورد. آبی‌پوشان پایتخت که پس از ناکامی مقابل پرسپولیس به شدت زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بودند، ناگهان متحول شده و جدا از پیروزی‌های ارزشمند، انصافاً به لحاظ فنی هم پیشرفت محسوسی در مقایسه با دربی پایتخت داشته‌اند. استقلال جمعه شب با شکست دادن گل گهر در ورزشگاه آزادی عملاً با یک تیر، چند نشان را مورد هدف قرار داد؛ افزایش قابل ملاحظه شانس خود برای کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر، پیروز شدن در یک جدال شش امتیازی و البته شکست دادن امیر قلعه نویی که قطعاً به لحاظ کرکری برای هر کسی که سرمربی استقلال باشد، فوق‌العاده حائز اهمیت است. در کنار همه این موارد، استقلال با شکست دادن نماینده سیرجان برای اولین بار در فصل جاری به چهار برد متوالی دست یافت و پوکر کرد.

ذوب آهن، مجالی برای بازگشت

چند روز پس از شکست مقابل پرسپولیس، استقلال در حالی برای ماندن در گردونه پیکارهای جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن رفت که قبل از آغاز این مسابقه شایعاتی پیرامون تغییر کادر فنی در صورت ناکامی آبی‌پوشان و حذف از جام حذفی مطرح شده بود. بدیهی است شرایط روحی تیم به خاطر شکست برابر حریف سنتی چندان خوب نبود ولی آبی‌پوشان در داخل میدان وضعیت دیگری پیدا کردند و توانستند سبزپوشان اصفهانی را از سر راه خود بردارند. آن پیروزی باعث ریکاوری روحی شاگردان فرهاد مجیدی شد.

هلهله در گرمای آبادان

استقلال پیش از آغاز اردوی تیم ملی جهت برگزاری پیکارهای باقیمانده مرحله اول انتخابی جام جهانی راهی آبادان شد تا جدال معوقه خود مقابل صنعت نفت را برگزار کند. مسابقه تا آخرین دقایق با تساوی بدون گل دنبال می‌شد ولی آرمان رمضانی با گل فوق‌العاده حساس خود نه تنها باعث پیروزی استقلالی‌ها شد بلکه وضعیت بسیار خوبی نیز برای خودش رقم زد. آبی‌ها در گرمای آبادان هلهله کردند و به دومین پیروزی متوالی خود پس از ناکامی برابر پرسپولیس دست یافتند تا با آرامش بیشتری راهی تعطیلات یک هفته‌ای شوند.

پیروزی در اوج درگیری

برتری مقابل پدیده خراسان در حالی به دست آمد که استقلال به‌معنای واقعی کلمه درگیر جنگ داخلی شده بود. بازیکنان این تیم در فضای مجازی صراحتاً علیه مشکلات مدیریتی موضع گرفته بودند و تقابل رسانه‌ای فرهاد مجیدی با احمد مددی هم به اوج خود رسیده بود. به همه این موارد باید داستان مرادمند و برگشت خوردن چک او را نیز اضافه کرد که جنجال بسیار وسیعی به راه انداخت ولی با وجود مشکلات مذکور، استقلال توانست شاگردان مهدی رحمتی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و صاحب سومین پیروزی متوالی خود شود.

برد ارزشمند چهارم

سرانجام جمعه شب استقلال توانست پوکر کند و چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد. اتفاقی که در این فصل تا اینجای کار بی‌سابقه تلقی می‌شود. شکست دادن مردان امیر قلعه‌نویی کار بسیار مهمی بود که شاگردان فرهاد مجیدی موفق به انجام آن شدند و نه تنها سه امتیاز فوق‌العاده حساس گرفتند بلکه حریف خود را نیز از دریافت سه امتیاز حیاتی محروم کردند. حالا استقلال در شرایط کاملاً نامشخص مدیریتی، به لحاظ فنی وضعیت خوبی پیدا کرده و اگر بتواند با همین فرمان پیش برود، قطعاً در جدال ۲۴ تیر مقابل پرسپولیس شرایط بسیار دشواری را برای شاگردان یحیی گل محمدی ایجاد خواهد کرد. البته شاید آلومینیم اراک هم در همین هفته پا سوز شرایط خوب آبی‌پوشان شده و پنجمین پیروزی متوالی را به آنها هدیه کند.

منبع: خبرورزشی

308708