ابهامات در باشگاه آبی پوشان پایتخت؛

پازل وزارت ورزش برای استعفای فرهاد؟!

به نظر می رسد شرایط به گونه ای فراهم شده تا فرهاد مجیدی از هدایت استقلال کنار برود.
تصویر پازل وزارت ورزش برای استعفای فرهاد؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، هیئت مدیره باشگاه استقلال در روزهای گذشته دچار تغییراتی شد و با توجه به این تغییرات آینده همکاری فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با این باشگاه با ابهام مواجه شده است.

مجیدی مدتی قبل علیه مدیریت باشگاه و البته معاون وزیر ورزش موضع گرفته و گفت:« در جلسه هیات مدیره هفته قبل تصمیمات خوبی گرفته شد، اما در عمل تاکنون هیچکدام اجرا نشده است. ظاهرا در استقلال، مدیرعامل مسؤول اجرای مصوبات هیات مدیره نیست و فقط مجری اوامر وزارت ورزش است. سر تا پای این باشگاه را نابلدی و ناتوانی فرا گرفته، اما هیچ مسؤولی به فکر نیست. خجالت هم نمی‌کشند. برای یک ام. آر.آی ساده که هزینه‌اش به یک‌میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد. این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟»

یک روز بعد مددی در مورد مجیدی صحبت های جنجالی مطرح کرد. در بخشی از مصاحبه مدیرعامل استقلال آمده است:« در ابتدا باید بگویم که متاسفانه از سکوت و صبوری من سواستفاده شده و به همین دلیل مجبورم به بیان این مطالب بپردازم. از بی انصافی آقای مجیدی تعجب می کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می کنیم. مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست. هیچ کس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.»

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده گفت: «سلام عرض می‌کنم؛ آقای علی‌نژاد قبل از بازی درباره من مصاحبه کردند. از ایشان خواهش می‌کنم از جایگاه‌شان سوءاستفاده نکنند. رییس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی فر است و علی‌نژاد در جایگاهی نیست که درباره شغل من صحبت کند.» مجیدی بعد از گفتن این جملات با مشت روی میز کنفرانس کوبید و سریعا سالن را ترک کرد!

بعد از این اتفاقات حمیدرضا آصفی اعلام کرد تمام اعضای هیئت مدیره استعفا کرده اند تا وزیر ورزش دست به تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه استقلال بزند. پیکانی های سابق و البته سرمربی سابق استقلال حالا به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمده اند و البته مددی همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند. طبق آنچه که عضو پیشین هیئت مدیره گفته وزیر ورزش در امور مدیریتی استقلال دخالتی ندارد و تمام این مسائل با نظر علی نژاد انجام شده است. با وجود اختلاف نظر بین فرهاد مجیدی و علی نژاد، مددی و پرویز مظلومی، به نظر می رسد شرایط به گونه ای تنظیم شده تا سرمربی فعلی استقلال قید همکاری با استقلال را بزند و البته در ظاهر هم وزارت ورزش مقصر ناکامی آبی ها لقب نگیرد!

308403