نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

در دولت رئیسی بانوان جایگاه ویژه ای خواهند داشت

بانوان در این دولت جایگاه ویژه ای خواهند داشت و بایستی توانمندی ها و عملکرد خود را به منصه ظهور بگذارند.
تصویر در دولت رئیسی بانوان جایگاه ویژه ای خواهند داشت

فاطمه آجرلو نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پرسون، در رابطه با اینکه با روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی و علم وی به قانون تا چه اندازه در رفع موانع تولید و فساد ستیزی می توانند نقش موثری را داشته باشند، بیان داشت: آن چیزی که رئیسی نسبت به آن تبحر دارد استفاده از نخبگان کشور، جوانان خلاق و توانمند در برون رفت از مشکلات کمک های شایانی را می تواند داشته باشد.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: نخبگان حوزه ای، دانشگاهی و مجموعه ای از جوانان که دارای فکر و ایده بودند از وی استقبال کردند؛ شاهد بودیم که رئیسی در رفع مشکلات کارخانه ها و موانع تولید از پتانسیل های این اقشار استفاده ویژه کرد.

وی با اشاره به چالش های پیش روی آیت الله رییسی بیان کرد: مشکلات معیشتی عدم امنیت کار برای کارگران، عدم سرمایه برای سرمایه گزاران، مشکلات فرهنگی، بحث استحکام بنیان خانواده، اشتغال، بیکاری که از عوامل آن اعتیاد است، از مواردی است که رئیس جمهور آینده با آن روبرو می باشد.

آجرلو توضیح داد: آیت الله رئیسی در برجام و چالش های بین المللی قاطعانه گفتند که همه کشورها در مقابل تعهدات خود بایستند؛ ما نیز در برابر تعهدات ایستادگی خواهیم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بانوان در این دولت جایگاه ویژه ای خواهند داشت و بایستی توانمندی ها و عملکرد خود را به منصه ظهور بگذارند.

گفتگو از ساراپیرانه

308384