لیگ ملت های والیبال؛

شاگردان اسکوچیچ در رده دوازدهم قرار گرفتند

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال با انجام ۱۲۰ مسابقه به پایان رسید و تیم ملی ایران با عملکردی که انتقادهایی را به همراه داشت به کار خود در رده دوازدهم پایان داد.
تصویر شاگردان اسکوچیچ در رده دوازدهم قرار گرفتند

به گزارش سایت خبری پرسون، برزیل در پایان بازی‌های روز دوشنبه و لهستان در پایان دیدارهای روز سه‌شنبه صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی مسجل کرده بودند، ولی طی دیدارهای روز پایانی (چهارشنبه) علاوه بر تعیین رتبه نهایی خود در جدول، حریفان نیمه‌نهایی خود را نیز شناختند.

اسلوونی که نخستین حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند، چهارشنبه با غلبه بر بلغارستان راهی نیمه‌نهایی شد و پیروزی فرانسه در دیداری پنج‌سته مقابل لهستان نیز فرانسوی‌ها را به عنوان چهارمین تیم امسال به نیمه‌نهایی فرستاد. نتیجه‌ای که فرانسه از بازی مقابل لهستان گرفت، سبب شد حتی پیروزی قاطع 3 بر صفر روسیه مقابل برزیل هم نتواند قهرمان دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها (روسیه) را به نیمه‌نهایی برساند. این تیم پس از تساوی در تعداد برد (11) و امتیاز (34) با اختلافی اندک در نسبت ست 1.85 به 1.86 رده چهارم را به فرانسه واگذار کرد و در جای پنجم ایستاد.

صربستان هم که در روز پایانی برای حضور در جمع چهار تیم برتر شانس داشت، در بازی آخر خود اسیر برگشت فوق‌العاده کانادا شد و نتیجه را در ست پنجم واگذار کرد تا در رده ششم رقابت‌ها قرار بگیرد.

تیم ملی مردان ایران در 15 دیدار خود با 5 برد و 10 باخت در رتبه دوازدهم جدول ایستاد و با عملکردی که انتقادهایی را نیز به همراه داشت به کار خود در رده دوازدهم پایان داد.

نتیجه بازی‌های چهارشنبه
هلند (3) – استرالیا (0)
صربستان (2) – کانادا (3)
ژاپن (0) – آمریکا (3)
فرانسه (3) – لهستان (2)
ایران (1) – آرژانتین (3)
اسلوونی (3) – بلغارستان (0)
ایتالیا (3) – آلمان (2)
برزیل (0) – روسیه (3)

برنامه مرحله نیمه‌نهایی

شنبه 4 تیر
ساعت 14: برزیل – فرانسه
ساعت 17:30: لهستان – اسلوونی

308157