نیکزاد در صحن مجلس مطرح کرد؛

آقای روحانی؛،علت کاهش مشارکت در انتخابات مشخص است، اگر از اتاقتان بیرون بیایید!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی! شما صادق القول نبودید و به وعده های خود عمل نکردید و همین مساله باعث کاهش مشارکت در انتخابات شد.
تصویر آقای روحانی؛،علت کاهش مشارکت در انتخابات مشخص است، اگر از اتاقتان بیرون بیایید!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت متاسفانه قیمت شیر طی چند روز گذشته افزایش چشم گیری داشته و رئیس جمهور باید به این مساله توجه کند که در دولت وی سرانه مصرف شیر بین مردم ۹ کیلوگرم و سرانه مصرف گوشت ۴ کیلوگرم و برنج ۵ کیلوگرم کاهش یافته است.

وی بیان کرد: با وجود این، روحانی مطالبی را در جلسات هیئت دولت مطرح می کند که تحریف تاریخ است. به گونه ای که وی گفته است مشکلات اقتصادی منشا کاهش مشارکت نبوده و بنده باید به وی بگویم که اتفاقا میزان مشارکت مردم در انتخابات نتیجه مدیریت ضعیف شما بود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولا بولتن نویسان تحلیل های غلطی را به رئیس جمهور ارائه می دهند و بهتر است رئیس جمهور از اتاق خود بیرون بیاید و به میان مردم برود تا متوجه علت کاهش مشارکت آنان در انتخابات شود.

سلیمی ادامه داد: متاسفانه روند ترخیص کالا در بنادر بسیار کُند است و رئیس جمهور به جای آنکه تحلیل های خود را ارائه دهد و تاریخ را تحریف کند، بهتر است به فکر حل این مشکلات باشد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: جمهوریت نظام ما یادگار حضرت امام (ره) است. رئیس جمهور وعده داده بود کارهای بزرگی انجام دهد در حالی که به وعده های خود عمل نکرد.

وی ادامه داد: آقای روحانی! شما صادق القول نبودید و قهر جوانان از صندوق رای به معنای این نیست که آنها با جمهوری اسلامی قهر کردند بلکه آنها به دلیل آنکه شما به وعده های خود عمل نکردید از قول هایی که به آن عمل نکردید قهر کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی شود، گفت ما از صحبت های رئیس جمهور که می گوید علت کاهش مشارکت در انتخابات مشکلات اقتصادی نبوده تعجب می کنیم.

308000