تامین سرمایه 300 میلیون دلاری بلاک چین کپیتال با مشارکت پی پال و ویزا

پی پال و ویزا از جمله چندین سرمایه گذار اصلی هستند که در تامین سرمایه 300 میلیون دلاری بلاک چین کپیتال مشارکت داشته اند.

تصویر تامین سرمایه 300 میلیون دلاری بلاک چین کپیتال با مشارکت پی پال و ویزا

به گزارش سایت خبری پرسون، بلاک چین کپیتال روز سه شنبه اعلام کرد که در این دور از تامین سرمایه طیف گسترده ای از سرمایه گذاران از جمله دفاتر خانوادگی و صندوق های بازنشستگی نیز مشارکت داشته اند.

به عنوان بخشی از اعلامیه، بلاک چین کپیتال اظهار داشت که پی پال، ویزا و برخی دیگر از سرمایه گذاران در برنامه مشارکت استراتژیک شرکت خواهند کرد.

بلاک چین کپیتال یکی از قدیمی ترین صندوق ها در صنعت بلاکچین است و در حال حاضر از پروژه های بزرگ از جمله صرافی های ارز دیجینتال مانند کراکن و کوین بیس و همچنین پروتکل های مالی غیرمتمرکز مانند UMA ، Nexus و Aave پشتیبانی می کند.این شرکت همچنین در بازار NFT اوپن سی نیز رد پایی دارد.

بلاک چین کپیتال همراه با شرکت خدمات مالی آمریکایی مورگان استنلی ، بودجه 48 میلیون دلاری از سری B برای بستر توکن سازی پلتفرم Securitize را فراهم کردند. در ماه مه (اردیبهشت)، این شرکت همچنین سرمایه 24.25 میلیون دلاری را برای پروتکل دیفای بالانسر تامین کرد.

بلاک چین کپیتال حضور عمده ای در صحنه سرمایه گذاری بلاکچین دارد که 16 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این زمینه بین سال های 2012 و 2020 (1390 – 11398) انجام داده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

307904