«امین حیایی» مهمان آی‌فیلم می شود

بیننده دو فیلم سینمایی «مهمان مامان» و «شعله‌ور» از آی‌فیلم عربی باشید.
تصویر «امین حیایی» مهمان آی‌فیلم می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، دو فیلم سینمایی «مهمان مامان» و «شعله‌ور»، روزهای جمعه و شنبه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.
فیلم سینمایی «مهمان مامان» جمعه ۴ تیر روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۲ تولید شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: برای خانواده‌ای، مهمان سرزده‌ای می‌آید و چون وضع مالی خانواده خوب نیست، همسایه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا آبروی صاحبخانه را حفظ کنند و...

گلاب آدینه، پارسا پیروزفر، امین حیایی و حسن پورشیرازی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «مهمان مامان» جمعه ۴ تیر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت الله نیز شنبه ۵ تیر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

«شعله‌ور» زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم سینمایی در نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در ۶ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد؛ و امین حیایی بازیگر اصلی آن توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

فیلم سینمایی «شعله‌ور» شنبه ۵ تیر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

307773

مطالب مرتبط