معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

ساخت 6900 حمام و لوله کشی گاز منازل مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: سال گذشته 2700 لوله‌کشی گاز و ساخت 4200 حمام و سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ساخته‌شده است
تصویر ساخت 6900 حمام و لوله کشی گاز منازل مددجویان

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد بدری، با اشاره به اینکه کمیته امداد برای پیشگیری مددجویان به بیماری‌های مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخص‌های بهداشتی انجام است، افزود: احداث حمام، سرویس بهداشتی، ولوله کشی گاز با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و منابع مردمی معادل 186 میلیون و 533 هزار ریال به این امر اختصاص‌یافته است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: 6900 نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شدند و درطی سال گذشته نیز 908 میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخص‌های بهداشتی هزینه شده است.


وی در مورداجرای برنامه‌های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می‌کند امسال با انجام طرح‌های غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.


بدری تصریح کرد: بهره‌مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه‌های درمانی و بهداشتی مددجویان می‌شود.
انتهای پیام/

307599