جاده‌های پرترافیک امروز

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج-قزوین محدوده های مهرویلا و پل هشتگرد، در آزادراه قزوین-کرج محدوده های گلشهر و پل فردیس و در آزادراه کرج-تهران محدوده پیکانشهر، ترافیک سنگین گزارش شده است.

تصویر جاده‌های پرترافیک امروز

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

جاده ‌دوآب - بلده در مازندران باز شد

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ساعت 09:00 امروز محور دوآب - بلده در مازندران که به علت ریزش کوه مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده شهداد-نهبندان‌، ‌جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

3 آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

مخبر اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 129 هزار تردد‌، آزادراه‌‌ ‌کرج‌-قزوین با 116 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 115 هزار تردد، ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 19 تا 20 در شبانه‌رو‌ز گذشته

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌ 2289 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.7 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ترافیک سنگین در آزادراه‌ قزوین-کرج-تهران

وی اظهار داشت: در حال حاضر‌ در ‌مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ در مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.

مخبر اضافه کرد: در حال حاضر در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا و پل هشتگرد، در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر و پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده پیکان شهر، ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

منبع: فارس

307367