نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

ارزش حضور انتخاباتی مردم کمرنگ نشود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت:، ارزش مشارکت مردم در انتخابات با توجه به توطئه‌ دشمنان و شرایط کرونایی نباید کمرنگ شود.

تصویر ارزش حضور انتخاباتی مردم کمرنگ نشود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (۳۰ خردادماه) در جمع مردم ابهر با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب، تصریح کرد: ۴۲ سال است با همه سختی‌ها و دشمنی‌ها ملت ایران محکم و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند که این قدرت مردم به برکت اتکا به قدرت خداوند است.

وی با بیان اینکه هرچه دشمنان فشار بیشتری به مردم ایران وارد می‌کنند، ناامیدتر می‌شوند، عنوان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات، یکی از ارکان لازم برای پشتیبانی از انقلاب بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای اینکه ارزش پیروزی مردم در انتخابات برای ما روشن شود، باید بدانیم دشمنان سال‌های سال بود که برای چنین روزی برنامه‌ریزی می‌کردند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، افزود: پیش‌بینی دشمنان از رصد میدانی داخل کشور و برآوردها، مشارکت ۲۰ درصدی به عنوان اولین اتفاق برنامه‌ریزی شده بود تا با مشارکت کم، مشروعیت نظام را زیر سئوال برده و طرح‌های پیچیده خود در داخل کشور را اجرا کنند که این مشارکت ۵۰ درصدی همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

شجاعی با اضافه کردن این مطلب که ارزش این پیروزی در شرایط کرونایی و در شرایطی که بسیاری از مردم در تامین مایحتاج زندگی خود مشکل دارند، ارزش بسیار بالایی است، تاکید کرد: کم‌ترین فایده این مشارکت، خنثی کردن توطئه دشمنان است که از عصبانیت دشمنان می‌توان فهمید که مردم ایران چه حماسه بزرگی آفریدند.

ان مسئول با تاکید بر اینکه انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور، پاداشی است که خداوند به همه مجاهدت‌ها و مقاومت‌های ملت ایران داد، گفت: بزرگ‌ترین معمار پیروزی امروز ملت ایران در برابر دشمنان مقام معظم رهبری است، زیرا اگر درایت‌های ایشان نبود، امروز از کشور چیزی باقی نمانده بود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با توضیح این مطلب که رئیس‌جمهور جدید برای حل مشکلات مردم آمده است، متذکر شد: با این پیروزی، امروز در اول راه قرار داریم، پس لازم است مجاهدانه‌تر در میدان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی و مخالفان قطعاً در برابر این پیروزی ساکت نخواهند نشست و همه تلاش خود را خواهند کرد که رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به اهداف خود نرسد، اضافه کرد: قوی‌ترین سلاحی که رئیس‌جمهور جدید را در دست‌یابی به اهداف خود یاری خواهد کرد، حضور مجدانه مردم در همه حوزه‌ها است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از همان روزهای نخست تلاش کرده یک مجلس انقلابی باشد که منافع مردم در اولویت آن است، خاطرنشان کرد: از روز اول که رهبر معظم انقلاب، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نامیدند، دشمنان مجلس را به سیبل اهداف خود تبدیل کرده و از هیچ توطئه‌ای علیه این مجلس دریغ نکردند که علی‌رغم این موضوع، مجلس به نفع مردم به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

307044