حضور فعالانه خبرنگاران در انتخابات؛

ناصر عباسعلی؛ خبرنگار «پرسون» پیروز انتخابات شورای شهر «توپ آغاج» شد

خبرنگار و عکاس رسانه خبری تحلیلی «پرسون» توانست با کسب آرای مورد نیاز به‌عنوان یکی از اعضای شورای «توپ آغاج» از سوی مردم این شهر انتخاب شود.
تصویر ناصر عباسعلی؛ خبرنگار «پرسون» پیروز انتخابات شورای شهر «توپ آغاج» شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ناصر عباسعلی؛ خبرنگار و عکاس رسانه خبری تحلیلی «پرسون» توانست با کسب آرای مورد نیاز به‌عنوان یکی از اعضای شورای «توپ آغاج» از سوی مردم این شهر انتخاب شود.

عباسعلی به عنوان عضو شورای شهر توپ آغاج توانست با حداکثر آرا برای 4 سال آینده به عنوان عضو اصلی شورای این شهر از سوی مردم انتخاب شود.

عباسعلی دارای مدرک کارشناسی عمران می‌باشد که نزدیک به یک سال است که با رسانه خبری تحلیلی «پرسون» به صورت مستمر فعالیت می‌کند.

وی در مدت فعالیت رسانه‌ای خود همواره تلاش‌ها و رایزنی‌های بسیاری برای حل مشکلات و معضلات در شهرستان بیجار به ویژه شهر «توپ آغاج» داشته است.

در سابقه رسانه‌ای ناصر عباسعلی می‌توان به همکاری وی با رسانه خبری تحلیلی «پرسون»، خبرگزاری رسا، خبرگزاری مهر، خبرگزاری حوزه، خبرگزاری بسیج و... اشاره کرد.

گفتنی است که میزان مشارکت مردم شهرستان بیجار و شهر «توپ آغاج» در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از میانگین استانی و کشوری بسیار بالاتر بود.

آیین مهر ـ استان کردستان

306863