برای چهارمین سال متوالی:

محمد باباکردی به عنوان دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی انتخاب شد

مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.
تصویر محمد باباکردی به عنوان دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی انتخاب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد باباکردی، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی و با 100 درصد آرای اعضاء کارگروه، متشکل از مدیران بیمه های مهندسی شرکت‌های بیمه، به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.

کارگروه بیمه های مهندسی، از تخصصی ترین کارگروه‌های سندیکای بیمه گران ایران است و تصمیم گیری های مهم و اثر گذار این کارگروه در مواجهه با حوادث و اتفاقات، می تواند نقش صنعت بیمه را در ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه پر رنگ کند.

شایان ذکر است که هم اکنون کارگروه های تخصصی بیمه های اتکایی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مالی؛ مدیریت ریسک؛ شبکه فروش و بازاریابی؛ روابط عمومی؛ حقوقی؛ توسعه بیمه های زندگی؛ مهندسی و انرژی؛ بیمه های مسئولیت؛ بیمه های اتومبیل؛ درمان و باربری در سندیکای بیمه گران مشغول فعالیت هستند و سید محمدکریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از این کارگروه ها به عنوان قوه عاقله سندیکا یاد کرده است.

306792