حمایت عصار از هنرمندان رقاص در شوی نماوا

علیرضا عصار خواننده پاپ در شوی همرفیق نماوا به انتقاد از ممنوع الفعالیت کردن خوانندگان پرداخت و از لزوم حمایت از رقص گفت.

تصویر حمایت عصار از هنرمندان رقاص در شوی نماوا

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا عصار در همرفیق گفت: واقعا این را نمی‌فهمم که چرا خواندن برخی از هنرمندان را ممنوع میکنند‌؟؟ شعر را با توجیه بهتر شدن، سانسور می‌کنند که با آن کنار می‌آییم ولی دیگر چرا برخی از خوانندگان را ممنوع‌الفعالیت کرده‌اند!

عصار ادامه داد: صدای خوب، شعر خوب و رقص خوب، هنر است و باید باشد تا هنر رشد کند‌. پس از هنر خوب حمایت کنیم و کمک کنیم به فعالیت هنری.

علیرضا عصار با انتقاد از مدیران بی‌کفایت گفت: اوضاع نگران کننده است و بدتر و بدتر می‌شود و مردم هم واقعا گناه دارند. چرا مدیران نمی‌فهمند؟ هزاران جوان مستعد و باسواد داریم که از فرط بیکاری یا دستفروش شده‌اند یا مسافرکش. ای کاش ده‌ها مدیری که خراب کاری کرده‌اند، عزل شوند و این جوانان مستعد جایگزین شوند‌.

این خواننده ادامه داد: بهتر است که به جای آقازادگان بی‌عرضه این جوانان باسواد باشند که مدیریت را در دست گیرند. دولت و حکومت نگاهش نسبت به معاش مردم را تغییر دهد و کاری کند برای مردم. چرا یک عده‌ای بی زحمت زندگی لاکچری دارند و بخش عمده مردم با زحمت فراوان، باز حتی یک آلونک برای خود ندارند.

عصار سپس با اشاره به حکایتی از مثنوی مولانا گفت: یکی زد پس کله دیگری و صدایی بلند شد. او که زده بود از دیگری پرسید صدا از چیست و پاسخ شنید: تو که درد نداری باید بگویی صدا از چیست!

این خواننده در نهایت قطعه‌ “بن بست” از آلبوم نهان مکن خود را به صورت زنده اجرا کرد؛ قطعه‌ای با ترجیع‌بندی این چنینی:
هرچند مضحک است و پر از خنده های تلخ/بر ما هر آنچه لایقمان هست میرود!

306745

مطالب مرتبط