سخنان کارگردان فیلم جنجالی«لاله»

کارگردان فیلم سینمایی جنجالی و پر هزینه «لاله»، معتقد است این فیلم برای زنان و جوانان، انگیزه بخش است.
تصویر سخنان کارگردان فیلم جنجالی«لاله»

به گزارش سایت خبری پرسون، کارگردان فیلم سینمایی «لاله»، درباره اکران این فیلم پس از ده سال، گفت: خوشحالم که فیلم «لاله» روی پرده رفت. فکر می‌کنم خانم‌ها و جوان ها باید فیلم را ببینند، «لاله» می‌تواند به آنها شادی، انگیزه و انرژی بدهد تا در برابر مشکلات مقاوم باشند و امیدشان را از دست ندهند. پیام فیلم این است که هرگز در برابر مشکلات تسلیم نشوید.

اسدالله نیک‌نژاد ادامه داد: در اکران‌هایی که حضور داشته‌ام فیلم را کنار مردم دیده‌ام. واکنش آنها برایم مهم بوده است. بارها از این سالن به آن سالن رفته و تماشاگران را زیر نظر گرفته‌ام. در اغلب اکران‌ها، خوشبختانه مردم با فیلم ارتباط برقرار کردند و از سالن بیرون نرفتند. بعضی از آنها میخکوب تصاویر و داستان شده و صندلی‌هایشان را ترک نکردند. این برای من قوت قلب بود. «لاله» را برای مردم ساخته‌ام و برخورد و واکنش آنها برایم بسیار اهمیت دارد. دوست داشتم فیلم حتما در ایران اکران شود تا مردم بتوانند نتیجه تلاش‌هایم را ببینند.

کارگردان «لاله» افزود: من برای به ثمر رسیدن «لاله» مبارزه کردم. ده سال از عمرم را برای این فیلم گذاشتم و فیلمی نساختم. جنگیدم تا سرنوشت «لاله» مشخص شود. این تلاش و مبارزه برای این بود که فیلمی ساخته شود که مردم سرزمینم آن را دوست داشته باشند. مبارزه و تسلیم نشدن که در قهرمان فیلم می‌بینیم و تم اصلی «لاله» است، در جهان بیرون از فیلم هم وجود داشت و خوشحالم که بلاخره «لاله» اکران عمومی شده است.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیرعلی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.

306621