حضورش پرشور مردم خراسان شمالی در پای صندوق های رای

مردم ولایتمدار و و همیشه در صحنه خراسان شمالی از ابتدایی ترین ساعات امروز پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق های رای ریختند.
تصویر حضورش پرشور مردم خراسان شمالی در پای صندوق های رای

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی ، ۲۸ خرداد ماه روز تعیین سرنوشت مردم ایران، مردم ولایتمدار خراسان شمالی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور در پای صندوق های رای با آرمان‌های انقلاب و خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم تجدید بیعت کردند.

در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی، مرد ، زن پیر و جوان ، ترک، کرد، تات، فارس وبلوچ، شیعه و سنی و همه اقشار مختلف مردم امروز حماسه دیگری آفریدند و با انتخاب نامزدهای اصلح مورد نظر خود در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به تکلیف خود عمل کردند.

یکی از دختران شرکت کننده در انتخابات امروز پس از انداختن رای خود را به صندوق میگوید: بسیار خوشحالم که برای اولین بار در انتخابات سرنوشت کشورم شرکت کردم.

او می گوید: مشارکت در انتخابات امسال برایم بسیار مهم بود ، چرا که علاوه بر ادای تکلیف احساس میکردم که به جنگ دشمنان نظام و استکبار آمده ام.

این رای اولی ادامه می دهد: برای نخستین باردرد مشارکت و تصمیم گیرهای بزرگ کشورم مشارکت و از این فرصت طلایی استفاده کردم.

خانم رضایی یکی از رای دهندگان امروز نیز میگوید : به رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و عملکرد منفی دولت، پای صندوق های رای آمدم تا به دشمنان بگویم که گلایه مردم ایران به معنای عدم حضورشان در انتخابات نیست، مردم تاپای جان پای انقلابشان ایستاده اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ، از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز در حال برگزاری است.

بر اساس آمار ارائه شده ، امسال ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند.

306479