نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

حضور و استقبال پرشور مردم در صف‌های طولانی ساعات آغازین رأی‌گیری/ تولید و اشتغال مهم ترین خواسته مردم است


نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، گفت: صف‌های طولانی در آغازین ساعات رأی‌گیری نشان از صبوری مردم متدین و موحد استان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز در برابر فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی است.
تصویر حضور و استقبال پرشور مردم در صف‌های طولانی ساعات آغازین رأی‌گیری/ تولید و اشتغال مهم ترین خواسته مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام پس از انداختن آراء خود در صندوق رأی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اظهارداشت: باوجود تمامی مشکلات و معضلات ناشی از سوء مدیریت، حضور مردم پای صندوق‌های رأی، نشان از ولایتمداری و احساس تعهد نسبت به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و در این راستا مسئولان باید شکر گذار و قدردان این حرکت خودجوش و انقلابی مردم باشند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار پرسون از امام‌جمعه شیراز مبنی بر اینکه انتظار شما از دولت جدید چیست خاطرنشان کرد: انتظاری که از دولت جدید می‌رود این است که بااقتدار در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد و از مدیران نالایق و ناکارآمد در کابینه به پرهیزند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط در تمامی عرصه‌های مختلف باشیم.

تولید و اشتغال اولویت دولت جدید باشد

استاندار فارس در حاشیه حضور در شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در صحن بارگاه ملکوتی احمد بن موسی (ع) افزود: مهم‌ترین رویکرد و اولویت دولت جدید، توجه به تولید، اشتغال، معیشت و ساماندهی بیماری کرونا که مشکلات بسیاری را برای ایران اسلامی به وجود آورده باید موردتوجه قرار گیرد.

عنایت‌الله رحیمی در پاسخ به سؤال خبرنگار پرسون در مورد استقبال مردم پای صندوق‌‌های رأی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در نخستین ساعات اخذ رأی نشان از علاقه‌مندی به‌نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید همواره باید با تلاش مضاعف دولت قدردان مردم باشیم.

انتهای پیام/

306422