رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز:

تضعیف‌کنندگان نهاد انتخابات، خائن به کشور و مردم هستند

فرماندار شهرستان شیراز، گفت: در راستای  تحقق  فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در انتخابات،  اگر کسانی خواسته یا ناخواسته، عامدانه یا جاهلانه، نهاد انتخابات را تضعیف کنند، خائن به کشور، مردم و قانون اساسی هستند.
تصویر تضعیف‌کنندگان نهاد انتخابات، خائن به کشور و مردم هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمدرضا امیری در همایش نمایندگان و بازرسان شعب اخذ رأی شهرستان شیراز با تأکید بر اهمیت حسن اجرای انتخابات، تصریح کرد: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی شهروندان در اداره امور کشور و موجب تقویت رکن جمهوریت نظام است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات در شعب اخذ رأی محقق شده و نیز نمایندگان فرماندار وظیفه خطیر مدیریت انتخابات را بر عهده دارند.
امیری تصریح کرد: بازرسان فرمانداری در شعب رأی‌گیری به‌عنوان چشم و گوش وزارت کشور و ناظر بر حسن اجرای امور انتخاباتی هستند و امکان هرگونه تخلف در فرآیند انتخابات غیر ممکن است، چرا که نمایندگان و بازرسان ضمن اخلاق‌مداری و مردم محوری ملزم به اجرای اقدامات مسئولانه خود در برابر خداوند، مردم و کسانی که به آنان مسئولیت محول کرده‌اند، هستند.
فرماندار شهرستان شیراز با تأکید بر اینکه نمایندگان و بازرسان از بین اشخاص باسابقه و باتجربه انتخاب‌شده‌اند، ابراز کرد: اشراف بر قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی، لازمه مدیریت صحیح شعب و نظارت دقیق بر اجرای کارها است هدایت، رهبری، کنترل و نظارت از اصول مدیریت است که در فرایند اجرای انتخابات توسط مدیر شعب باید مورد نظرقرارگیرد.
رئیس شورای اداری شهرستان شیراز به برگزاری آموزش‌های متعدد برای آشنایی با قوانین انتخاباتی تأکید کرد و گفت: واقعیت این است که به فراخور نحوه برگزاری انتخابات برخی از دستورالعمل‌ها و قوانین تغییر می‌کند به‌گونه‌ای که اکنون چگونگی رأی‌گیری‌های الکترونیک و نیمه الکترونیک، جدید و متفاوت از قبل است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش 22 درصدی تعداد شعب و راه‌اندازی 832 شعبه اخذ رأی در این شهرستان، به همین تعداد، نماینده فرماندار و بازرس انتخاب و منصوب‌شده است.

انتهای پیام/

306381