گشایش نمایشگاه پوستر سیمای خورشید در نهاوند

نمایشگاه پوستر سیمای خورشید در شهرستان نهاوند به مناسبت دهه کرامت گشایش یافت.
تصویر گشایش نمایشگاه پوستر سیمای خورشید در نهاوند

به مناسبت هفته کرامت نمایشگاه پوستر تحت عنوان "سیمای خورشید" از دیدارهای مقام معظم رهبری (مدظله) با قشرهای مختلف مردم و بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و شخصیت بزرگوار ایشان و دلنوشتهای اقشار مختلف و همچنین تعدادی از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری(مدظله) در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با سایت خبری پرسون گفت: بیش از ۳۰ اثر از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری و بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و شخصیت بزرگوار ایشان در قالب پوستر در معرض دید علاقه مندان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از منظر روانشناختی و جامعه شناختی، انسان همواره نیازمند یک الگوی نمونه رفتاری جهت تکامل و تعالی خود است که در این نمایشگاه به این منظور پرداخته شده است.


بحیرایی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در قالب ۳۰ پوستر در قطع ۵۰×۷۰ در دهه کرامت( میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) تحت عنوان "سیمای خورشید "به مدت یک هفته برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این نمایشگاه از ۲۷ خرداد ماه تا سوم تیرماه در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش از ساعت ۹ الی ۱۴ بجز روزهای تعطیل هر روزه برگزار می شود.

306282