کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران

رئیس پلیس  امنیت اقتصادی  تهران بزرگ  از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 1400 دستگاه تبلت قاچاق، خبر داد و گفت:  کارشناسان ارزش ریالی  قاچاق شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند.
تصویر کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی " توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از انتقال تعدادی تبلت قاچاق توسط خودرو به ساختمانی در خیابان جمهوری، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشخص گردید محل یک ساختمان تجاری و انبار دپوی کالا می باشد.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید مقادیری تبلت توسط یک دستگاه سواری سمند در راه پله و داخل انبار ۱۳ دپو گردیده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل 1430 دستگاه تبلت با برندهای سامسونگ و... بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل وکالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی 2نفر را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

305856